Kumarassa lähes kaksinkerroin käveleminen ku maha niin täys. Jee! Ku vanhal mummolla. Hampaat kuluneet ja keltaset. Löysävenynyt kroppa vuosien lihomisen/laihtumisen jäljiltä. Erityisesti maha. Täynnä selluliittia. Raha on vain sitä varten et sil saa keksiäruokaajäätelöä, muuhun sitä ei osaa/halua käyttää. Luottotiedot, öh, juu-u. Ne meni jossain vaiheessa. Niin hirveä häpeä et ei voi katsoa itseään peilistä. Elämä järjetöntä kaaosta tai sitten järjetöntä nipotusta. mikä koulu, mikä työ?
Onkos tuttua?
1
224
Vastaukset
- Ihahullu
On ihan inhottavan tuttua... Mun luottotiedot on kunnossa, vielä. Tiän, ettei oo kauaa, kun mä en vaan voi tälle mitään.
Illalla piti vielä lähteä kauppaan ja meni viiminenkin sentti pyttyyn :/ Viikko pitäis olla ilman rahaa. Ei onnistu.
Olen usein aikonut ja nyt sen teen: otan pikavipin. Tiän, että ei kannattaisi, mutta olen jo päättänyt sen. En mä sitä mitenkään takaisin pysty maksaan.
Kai mä töppään tahallani, että joku veis mut hoitoon, koska mä oon iha vitun hullu! Eikä mulla oo mitään elämää. Ruokaa ja oksentamista vaan.
Miks ruokaa / herkkuja saa myydä vielä yhdeksän jälkeen kaupoissa?
En mä muutenkaan jaksa tätä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229