Morjesta pöytään skeittikansa! Unohtakaa rullat hetkeksi ja funtsatkaa:
Juhannus meni jo, ja ihan kohta on taas Talvi!
Mä tilailin nettikaupoista melkein kaikki lautailukamat uusiks, paitsi kengät, koska ne sovitin myymälässä. Netistä oli hiton helppoo valita juuri ne hilkkeet mitä tarvitsi, eikä ollu sitä kaupoista tuttua ongelmaa, että kahdesta olemassa olevasta mallista on tyydyttävä toiseen, koska muuta ei ole.
Ulkomailla on varsin kilpailukykyinen hintataso, joskin etu saattaa huventua postimaksuun, jos joutuu vaihtamaan vaikkapa kokoa tai väriä.
Mielestäni hyvä puoti oli www.absolute-snow.co.uk kamat lähti heti matkaan ja tuli Fedexillä kotiovelle parilla kympillä. Bluetomatosta tilailin kans kaikenlaista, mutta siellä on kovemmat hinnat ja sikana "eioota". Myyvät siis toimitusaikaa yhtä törkeesti, kuin verkkokauppacom.
Nyt kamppeiden hommaamiseen kului aikaa nelisen viikkoa (surffailu, valkkailu, vertailu, tilaaminen, toimittaminen) ja yhden takin vaihdoin pienempään.
Jos tän säätämisen ois aloittanut vasta joulukuussa, ois talvi mennykkin jo ohi..
Lisäksi sesongin aikaan on "just ne" myyty loppuun "siitä koosta" ja sitte pitää valita satkun kalliimpi heebeli tilalle.
Eipä mulla muuta. Mo.
Hommatkaa talvikamat kesällä!
cruzer.
1
231
Vastaukset
- snooowbo
Ite hommasin laudat(2kpl ku reilei vetää ni kuluu nopeest ja varmuuden vuoks jos sattuu hajoo) ja siteet keväällä ja vanhoil monoil menee ens kaus ku kerranki löyty sopivasti jalkaan istuvat vaatteist ei oo huolta ku sponsori laittas pakettii tulee marraskuun alkuun
ps. Kantsii kokeille ride kink hollywood stancel tosi smuutti laskee reilei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219