Mahtaako olla varsinainen pelimies..

Vai mikä miehiään

Tapasin viimme alku keväänä miehen eräällä deitti sivulla. Muutaman viikon juttelun jälkeen tapasimme minun luona. Ollaan nyt tavattu ruhtinaalliset neljä kertaa. Miehen juttujen ja tekojen perusteella hän saattaisi olla ihastunut minuun. Katsoin syvällä mielenkiinnolla onko kyseinen mies viellä deittisivulla. Noh, kyllä se on ja vielä kahdella profiililla. En oikeen tiiä mitä mun pitäis ajatella, tää asia vaivaa mua kuitenki aika paljon. Tiedän hänen tavanneen ainankin 6 naista mahdollisesti useammankin mun lisäks kyseiseltä deittisivustolta, en tiedä tapaileeko enään. Edettiin jo eka tapaamisessa kiihkeään sexiin.. Haluaisin tietää mitä kyseinen mies musta ajattelee tai haluu. Olisiko kellään mitään hyviä neuvoja mitä mun pitäisi tehdä? Ja jos kukaan ei vielä tekstistä ole huomannut tai arvannut niin olen kurviani myöten ihastunut kyseiseen mieheen.

Kyllä, olen mustasukkainen ja tiedän että miehellä on oikeus olla deittisivulla vielä kun emme edes seurustele. Olenhan itsekkin sielä vielä mutta en sentään toisia miehiä tapaile, mulla kun ei ole tapana tapailla montaa miestä samaan aikaan.

10

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet panopatja

Tollanen mies haluu vain seksii ja sai sitä sinulta heti. Saa varmasti myös muilta koska jos kerran on siellä deitti sivuilla. Ei tollaset miehet pysty itoutumaan seurusteluun. Voi ehkä luvata seurustella mut samalla sillä on muitakin jota tapailee. Ei ole luotettava mies.

• OO_O

Minä kutsuisin sinua patologiseksi valehtelijaksi. Sekin on mielenterveydenhäiriö jo itsessään.

• ?????????????

????????????????Perustele..

• Jessus sentään

Vois jeesus, pitääkö vielä kysyä?! Anna omaisuutesi ja mahdolliset pernintösi jo kättelyssä ja koet aineen häviämisen ihmeen....... Juma olaanko me naiset noin idootteja? Vastaus: näköjään. Ei muuta kun ikuista rakkautta teille, varmasti olet hänelle se ainut ja oikea.

• Eteenpäin!

Hyvä tämän viestiketjun aloittaja.

Siirry mitä pikimmin eteenpäin. Kyllä sinä sen oikean vielä löydät. Tuo kaveri ei sellainen sinulle ole!

• tarpeet ei kohtaa

En tiedä mistä ikäluokasta on kyse mutta keski-iän ylittäneet naiset ovat kovin haluttomia seksiin niin silloin on hyvä kun on useampi treffikohde.

• keski-ikäinen nainen

Ei pidä paikkaansa. Keski-ikäiset ja sen yli naiset tietävät, mitä haluavat. Seksi on ihanaa, sua vaan pelottaa, ettet pysty meitä tyydyttämään.

• voivoivoivoivoivoivo

Kannattiko heti panna? Mies sai mitä halusi. Etsii koko ajan uutta panoseuraa. Sori.

• skraga8

Jos teillä ei ole suhdetta niin et voi odottaa toiselta mitään. Jos haluat tietää jotain hänestä niin kysy äläkä luule. Luulemisella on suhteita pilattu paljon.Jos munkkia haluaa niin deittipaikat on väärä paikka niitä löytää. Ei kovin hyvä olla mustis ihmisen menneisyydestä.

• nainen_55

Minkä näköinen kaveri, anna tuntomerkki ja vaikka etunimi, olenko mahdollisesti törmännyt samaan kaveriin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe