Siis tämä ei koske rakkausasioita.
Vaan kun mua on joskus kiusattu rajusti ja siitä on jääny super pahat traumat.
Oon selittäny sille, mut se suhtautuu silleen " unoha. menneitä juttuja "
Eli se ei ota vakavasti mun huolia ja hätää, haluisin et se pitäs huolta ja halis. Ei nyt jatkuvasti! mutta se vaan ymmärtäis sen...
Jos mä selitän ja mua alkaa itkettämään. Miten vesimies siihen suhtautuu, lähteekö se kylmästi vaan pois? En haluis pidätelläkkään itteäni, vaan näyttää sille tosiaankin miten asiat on.
Voiko vesimies-miehelle näyttää avoimesti tunteensa?
3
417
Vastaukset
- Ei välttämättä...
...mutta vesimies ei ole merkeistä se, joka eniten nauttisi tunteiden pohtimisesta ja puimisesta. Vesimies tarjoaa yleensä rationaalista tukea ja ajatuksia tunne-elämän kiemuroihin. Se ei tarkoita, että vesimies ei ymmärtäisi sinun murheitasi, mutta hän suhtautuu niin omiin kuin muiden suruihin melko objektiivisesti. Jos alat itkeä, vesimies tarjoaa nenäliinan, muttei välttämättä suurta tunteellisen empaattista tukea.
Jos kaipaat nimenomaan päänsilittelyä ja tunnejuttujen analysointia, juttele jonkun muun kanssa. - tunteellinen veskari
Itse olen vesimiesnainen ja saan yleensä aina kuunnella muiden murheita. Loppupeleissä olen ihminen joka kuuntelee, mutta en osaa lohduttaa. Saatan sanoa oman mielipiteeni, mutta siihen se jää. Tosin ehkä johtuen siitä, että olen nainen, niin minuun silti vetoaa kunnon tunteenpurkaukset. Jos toinen näyttää kärsivänsä toden teolla, koitan puhua järkeä, yrittää puhua jotain piristävää ja joissain tilanteissa koitan saada henkilön unohtamaan nuo murheelliset asiat ja keskittymään johonkin iloiseen: vaihdetaan aihetta.
- oiuoiuoi
Tyypillinen vesimies-vastaus. Vesimies ei pysty olemaan läsnä, jos toinen purkaa tunteitaan. Se yrittää lopettaa tunteenpurkauksen just esim vaihtamalla aihetta :( Huoh. Vesimiehelle ei tosiaan kannata avautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190