Printtasin Boarding Pass:in, mutta tulosteesta jäi puuttumaan se 2D viivakoodi. Olen tehnyt homman monesti ilman ongelmia ja siksi osasin kiinnittää huomioni puuttuvaan viivakoodiin.
Tallensin myös PDF-muodossa tulostin sieltä. Yllätyksekseni viivakoodit olivat tallentuneet, mutta se mainoskuva oli eri.
Pääseeköhän tässä lähtemään ensinkään...
Online check-in
4
225
Vastaukset
- adhkö
eiköhän tärkeintä niissä lapuissa ole, että se koodi tulee jollain tavalla mukaan. Siitähän ne tiedot saa esille.
Mainoskuvalla tuskin on mitään merkitystä. - TDV
Jep, eihän se kuva tärkeä ole, vaan koodi. Kokeilin uudestaan mennä online check-in toimintoon (reprint) ja sama juttu, nettisivullakaan ei näy viivakoodia eikä tulosteessa. Jostain kumman syystä tallennettu PDF- versio sisältää koodit. Ensikertalaisena en olisi huomannut mitään ja ongelmia olisi ollut tiedossa. Nytkin arveluttaa, koska PDF-versiossa kuvakin on muuttunut, että onko koodissakin jotain häikkää.
- bar code
Riippuu hyvin pitkälti lentokentästä, luetaanko viivakoodia vai ei. Jos kerran sait viivakoodillisen version tulostettua PDF:n kautta, mikä ongelma tässä oikein vielä on? Se on ihan sama, mitä siinä mainoskuvan kohdalla on, vaikka lukisi "The page can not be found - 404". Olen aina tulostanut PDF-version, mikä on oikeastaan parempi, koska näin ei tarvitse katsella mitään typeriä mainoksia.
- TDV
No niin, jostain syystä ongelma näköjään ilmenee toisen tietokoneemme toisella selaimella, kokeillaan päivittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337