Tykkääkö naiset kropan kehumisesta?

Vai tuleeko laukusta

Tänään Raisiossa Myllyn Prismassa oli tummatukkainen nuori nainen ja hänellä oli uskomattoman upea peppu. Mietin jo hetken että kehtaisinko mainta asiasta, mutta jätin väliin.

Mitä noin niin kuin keskimäärin voisi olettaa vastareaktioksi.

46

4659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä

No voisi olettaa, että pepun/tissien kehuminen on töykeää ventovieraalta.
      Sen sijaan kauniita hiuksia tai silmiä on paljon sopivampi ventovieraankin kehua.

Teit oikean teon kun et maininnut hänen pepusta mitään, onni oli matkassa tällä kertaa.

• vai tuleeko laukusta

Mitä jos vähän piilottaisi viestiä ja kehuisi vaikka että "housut istuu tosi hyvin" tai että "housut näyttää todella kivoilta" tai vaikka että "nuo housut ovat sinulle eduksi"?

Vieläkin se peppu on piirtyneenä verkkokalvoilleni :)

• dakjkdsaafksj
        vai tuleeko laukusta kirjoitti:

Mitä jos vähän piilottaisi viestiä ja kehuisi vaikka että "housut istuu tosi hyvin" tai että "housut näyttää todella kivoilta" tai vaikka että "nuo housut ovat sinulle eduksi"?

Vieläkin se peppu on piirtyneenä verkkokalvoilleni :)

Kyllä tuo on todella läpinäkyvää. Sano mieluummin vaan, että olet kaunis. Miksi pitäisi tarkentaa, että sulla on hyvä perse? Se kuulostaa mauttomalta.
        t. nainen

• ..............
        dakjkdsaafksj kirjoitti:

Kyllä tuo on todella läpinäkyvää. Sano mieluummin vaan, että olet kaunis. Miksi pitäisi tarkentaa, että sulla on hyvä perse? Se kuulostaa mauttomalta.
        t. nainen

Entä jos mies on komea ja hoikka ja sanoo kävelyä pysäyttämättä ja tuijottamatta esim. "söpö peppu" ja kun käännät päätäsi, niin mies nostaa peukkua ja jatkaa matkaansa lataamaan maitopurkkeja ostoskoriinsa? Sellainen pikainen harmiton kehaisu ilman taka-ajatuksia. Olen miettinyt miten tuon toteuttaa, mutta en ole vielä tarpeeksi harmittomaksi sitä päässäni saanut pyöriteltyä.

• keinohrhasen
        .............. kirjoitti:

Entä jos mies on komea ja hoikka ja sanoo kävelyä pysäyttämättä ja tuijottamatta esim. "söpö peppu" ja kun käännät päätäsi, niin mies nostaa peukkua ja jatkaa matkaansa lataamaan maitopurkkeja ostoskoriinsa? Sellainen pikainen harmiton kehaisu ilman taka-ajatuksia. Olen miettinyt miten tuon toteuttaa, mutta en ole vielä tarpeeksi harmittomaksi sitä päässäni saanut pyöriteltyä.

En nyt tiedä miksi tämäkin kommentti on saanut miinusta, mutta ainakin minuun tuo toimisi. Juuri tarpeeksi kevyttä jotta sen voi ohittaa joko pelkällä hymyllä tai sitten vain spontaanisti jatkaa juttua ja katsoa mihin se johtaa.

• ex pimp

ekanahan se miehelle tulee mieleen. Hyvä nyrkkisääntö on toimia vastoin sitä, mitä vaisto ja äidin neuvot käskee. Naisten itsetuntoa kohottaa kehu, mutta sillä et naista saa. Hän sai jo tarvitsemansa. Usein naisen haastaminen periaatteella 'mitä muuta sus on ' toimii. Kehut vähän kun nainen antaa aihetta ja leikillisesti rankaiset huonosta käytöksestä.

• väsky mukana

Se olisi minun kohdalla että varma että katsoisin sinua kuten halpaa makakaraa..:P jos olisit vielä soílmät kiiluen-saisit väskystä ,,

• Exujo

Haha toi on hyvä toi expimpin nyrkkisääntö...

Joskus toimin ns vaistoni varassa ja siitä ei seurannut muuta kuin, vihaisia katseita,poistumista, muutamia lätäreitä, ja drinkkejä naamalle :D

Mutta joo opin kyllä nopeasti että älä toimi ollenkaan vaistojesi varassa, vaan niitä vastaan.. ;)

Ei kannata oikeen kommentoida hirveästi mitään mikä liittyy perseeseen tai tisseihin..

• Tyyli Lyyti

Vain silloin jos mies on tosissaan. Turhanpäiväinen kehuminen on persiistä.

• nuori nainen

Ens kerralla sanot pilke silmäkulmassa että "kivat takataskut". Aina paree, jos ei ees oo taskuja, saattaa tulla vastaus "öö ei mulla oo takataskuja??" ja hei, sitten te jo juttelette! :D Siihen sanot että "eipä se näytä haittaavan" tai "eikö? annas ku tarkistan vielä/ katon uudestaan" tai "oho, en kai kattonu tarpeeks tarkasti". Riippuu, millä äänensävyllä ja ilmeellä naisen vastaus tulee.
      Vaikkei siitä mitään kehittyiskään, molempien päivä piristyy hauskan kohtaamisen johdosta. Tästä ei ainakaan PITÄIS kenenkään ottaa nokkiinsa eikä liiat kehut nouse päähänkään jos ne tulee 'vitsimäisesti' eli ei voi olla satavarma että oltiin tosissaan.

• nuori nainen

Lisään vielä, että aina saa naista kehua, kunhan sen osaa esittää oikein. Jos kehuksi tarkoitettu kommentti kuulostaa lihatiskin kimpaleiden vertailulta tai ääneen ajatellulta "panisin/en panisi" pohdinnalta, se otetaan loukkauksena vastaan.

• Lihatiskistä milelee
        nuori nainen kirjoitti:

Lisään vielä, että aina saa naista kehua, kunhan sen osaa esittää oikein. Jos kehuksi tarkoitettu kommentti kuulostaa lihatiskin kimpaleiden vertailulta tai ääneen ajatellulta "panisin/en panisi" pohdinnalta, se otetaan loukkauksena vastaan.

Kerran edessäni käveli pari hyväperäistä naista, jolloin tokaisin hiljaa vierelläni kävelevälle kaverille että "mistähän noin hyviä perseitä saa?". Jotenkin toinen tyttö kuuli sen ja kääntyi hymyillen ja totesi iloisesti "Kari-Marketin lihatiskistä". Siitä kehittyi aika kiva viikonloppuromanssi :)

• anterojyvaskyla

Ilahduin kuin luin miehenä tämän viestin. Sillä oikeastihan viestin alkupään herran tarkoitukset ovat minusta vilpittömät. Ymmärrän häntä, sillä minä ainakin halua antaa tunnustusta lähistöllä oleville naisille, jos heillä on jokin juttu kivasti - esim. kynnet, hiukset, iloinen hymy, kauniit silmät, kivasti pukeutunut. Olen huomnnut, että n. 1/4 ihminen - ventovieras - pahastuu, mutta useimmat kuitenkin ilahtuvat.

Ymmärsin myös hyvin tämän kysyjän tuskan, mutta en minäkään uskaltaisi mennä kenenkään peppua, vaikka se tunnustusta ansaitsisikin. Siksi tämä "takatasku"-juttu oli hyvä veto Nuorelta naiselta.

Haluan uskoa, että vilpittömästi sanottu kehu on positiivinen asia.

• OMAN KULLAN KAINALOS

kyllä kuulostaa tosi tyhmältä kehua housuja tai peppua tai kroppaa yleensä, kun et tunne naista.
      mulle ainakin tulis mieleen että olet ....pystyssä kyttäämässä naisia......
      omalta mieheltä/poikakaverilta otan kehuna moisen kommentin, mutten vieraalt MIEHELTÄ, EN EDES KAVERIN POIKAYSTÄVÄLTÄ SIETÄISI.

• varovaisuutta

Sehän riippuu siitä, minkälainen kundi siitä tytölle mainitsee ja millä tavalla. Jos on ihan härmäläinen perusjätkä ja menee sanomaan että "on sulla hieno perse", niin on 100% varmaa, että tyttö kokee sen hyvin inhottavana ja lataa sellasta tekstiä päin naamaa, että vetää hiljaseksi. Saattaa tehdä vielä rikosilmoituksenkin seksuaalisesta ahdistelusta. Jos taas kysessä on pitkä, komea ja hyväkäytöksinen herrasmies joka osaa lähestyä tyttöä tietynlaisin katsein ja osaa puhua tytölle kauniisti, sillä tavalla että hänen ulkonäkö mainitaan vasta viimeisenä ja silloinkin äärettömän hienotunteisesti, niin tyttö saattaa ihastua ikihyviksi. Flirttailu ja naisen seksikkäiden muotojen kehuminen eivät oikein kyllä istu suomalaiseen kulttuuriin. Suomalaiset ovat aika seksitön ja intohimoton kansa. On aivan luonnollista että esim. Ranskassa, Italiassa tai Espaniassa seksuaalisuus on osa arkea. Miehet viheltelevät kaunotarten perään kaupungilla ja naiset ovat siitä pelkästään otettuja. Pariskunnat saattavat suudella toisiaan himokkaasti kadunkulmissa kädet toistensa pakaroilla ja kukaan ei kiinnitä siihen huomiota. Kerran Roomassa istuin katukuppilassa ja kadun toisella puolelle olevan talon avoimesta yläkerran ikkunasta kuului kiihkeän rakastelun ääniä. Suomalaisena olin vähän hämilläni mutta viereisessä pöydässä istuneet italialaiset vanhukset sanoivat ihastuneina "Aah amore". Suomalainen mies kehuu naista yleensä kännissä ja siitä on romantiikka kaukana kun juntti ördää että "Näytä ämmä tissit" Suomalainen nainen taas kokee katseet kiusallisina ja ahdistelevina vaikka kyseessä olisi ihan asiallinen ja aidosti naista ylistävä sanoma. Olemme kylmän ja pimeän maan kalpea ja surumielinen kansa jolla ei ole huumorintajua eikä romantiikan tajua.

• Mjkok

Espanjalaisia, italialaisia sekä ranskalaisia tuntevana voin kertoa, että kyllä niissäkin maissa naisille viheltelijöitä yleensä juntteina pidetään.

• Ukkopukki

Jep näin se on. Jos olet naisen mielestä komea, voit sanoa lähes mitä tahansa.

• "Mitä vittuu sä mun persettä kyttäät, kyttää omaas! :OooOOoooO"

• Jos se on esillä

sitä saa katsoa.

• Jos se on esillä kirjoitti:

sitä saa katsoa.

Se oli vitsi. -_- En ymmärrä mitä naiset keuhkoo tommosesta. Tietysti jos jotain kuulee liian usein niin onhan se aina vähän tylsää. Sit sen tylsyyden vuoksi voi vaikka raivota.

Dont worry, be happy.

• Ubermenschen
        kanasutra kirjoitti:

Se oli vitsi. -_- En ymmärrä mitä naiset keuhkoo tommosesta. Tietysti jos jotain kuulee liian usein niin onhan se aina vähän tylsää. Sit sen tylsyyden vuoksi voi vaikka raivota.

Dont worry, be happy.

''En ymmärrä mitä naiset keuhkoo tommosesta.''

Niinpä.

Se kun kuules on tietoinen valinta OLLA KATSOMATTA naispuolisten henkilöiden ulkoisia varusteita; jostakin selittämättömästä syystä luonto on muokannut meidät miehet oudolla tavalla sellaisiksi että me alitajunnallisesti käytännössä aina *tarkistamme* vähintäänkin pienellä vilkaisulla näköpiirissä olevien naaraiden olemusta, kai siinä jotenkin yrittäen punnita putkiaivoillamme että ''kannattaako ton kaa paritella tms.''

Tietenkään intensiivinen tuijottaminen ei tunnu kivalta ja viestii vähintäänkin miehen kehittymättömistä sosiaalisista taidoista, mutta tosiasia on että se silmä vaeltaa todella helposti yleensä naisten ulkomuodon imartelevemmille seuduille...

Se, että ei katso niitä seutuja, mittaa miehen tahdonvoimaa, ja se, ettei jää kiinni, taitoja.

''...tylsyyden vuoksi voi vaikka raivota.''

Toi on oikeasti varmaan rakentavin ehdotus mitä mä oon kuullu pitkään aikaan.

• Ubermenschen kirjoitti:

''En ymmärrä mitä naiset keuhkoo tommosesta.''

Niinpä.

Se kun kuules on tietoinen valinta OLLA KATSOMATTA naispuolisten henkilöiden ulkoisia varusteita; jostakin selittämättömästä syystä luonto on muokannut meidät miehet oudolla tavalla sellaisiksi että me alitajunnallisesti käytännössä aina *tarkistamme* vähintäänkin pienellä vilkaisulla näköpiirissä olevien naaraiden olemusta, kai siinä jotenkin yrittäen punnita putkiaivoillamme että ''kannattaako ton kaa paritella tms.''

Tietenkään intensiivinen tuijottaminen ei tunnu kivalta ja viestii vähintäänkin miehen kehittymättömistä sosiaalisista taidoista, mutta tosiasia on että se silmä vaeltaa todella helposti yleensä naisten ulkomuodon imartelevemmille seuduille...

Se, että ei katso niitä seutuja, mittaa miehen tahdonvoimaa, ja se, ettei jää kiinni, taitoja.

''...tylsyyden vuoksi voi vaikka raivota.''

Toi on oikeasti varmaan rakentavin ehdotus mitä mä oon kuullu pitkään aikaan.

Tuli tästä mieleen, itse en seurustelisi edes miehen kanssa, joka ei tuijottais mua kuin himottavaa lihanpalaa.

Oikealta ihmiseltä se tuijottelu saa jalat veteläksi ja tuntemaan itsensä naiseksi.. :3

• Ubermenschen
        kanasutra kirjoitti:

Tuli tästä mieleen, itse en seurustelisi edes miehen kanssa, joka ei tuijottais mua kuin himottavaa lihanpalaa.

Oikealta ihmiseltä se tuijottelu saa jalat veteläksi ja tuntemaan itsensä naiseksi.. :3

vihjailetko että tapailet kannibaaleja?

• Ubermenschen kirjoitti:

vihjailetko että tapailet kannibaaleja?

Ehkä nymfomaaneja ;)

• Ubermenschen
        kanasutra kirjoitti:

Ehkä nymfomaaneja ;)

Nymfomaaneja(?)

1. Myyttien naispuolisia taruolentoja,

vai

2. (naispuolisia) Seksiaddikteja?

• hieromalla lämpimäks
        kanasutra kirjoitti:

vau..kuka sun kanssas pelehtiikin tai on vain niin tuskin päästää sua irti. tommosta tuijottasin hiuksiin silmiin rintoihi lantioille ja reisiin permufan kolmoioon ja peräsimeen kuink käynti sujuu jne....

• kunnolla kyttäsin.

katsoin kuvasi muttei assii näkynyt:(

• kunnolla kyttäsin. kirjoitti:

katsoin kuvasi muttei assii näkynyt:(

Harmi.

• .....
        kanasutra kirjoitti:

Tämä kuulostaa hyvältä ja näin sen itsekkin olen ajatellut.

• tai naista yleensäki
        kanasutra kirjoitti:

mä tuijitottasin sua ja sun niitä ja sitä riittävästi mutta tekisin myös muuta riittävästi

• Fronzo

''kyttää omaas!''

Voi kunpa se ois mahdollista :o

• Lelle

Ratkaisu heinäkuun palkintotehtävään: "Olet Myllyn Prisman ihastuttavin nainen."

• anterojyvaskyla

Lellenkin ratkaisu oli hyvä!

• ehkä jotain tonnepäi

en tiä jotenki juoksevat naiset on seksikkäitä kun heillä on vartalo kondiksessa jo valmiikssssss.. monesti tehnyt mielikehua peräsintä tai reisiä sillai että sä oon ainaki treeannnu/ tai tulosta on tullut

• komistus

itse miehenä olisin otettu jos joku nainen kehuisi tiukkaa treenattua peppuani ja vaikkapa nipistäisi.Tai ylipäänsä lähetyisi.Niin naisethan korostavat parhaita puoliaan ihan vaan ITSEÄÄN varten.

• mukkkk

Olisit otettu, koska se on niin harvinaista. Maailma ei pyöri miehen ruumiin esineellistämisen ympärillä ja miehen kohdalla tuollaisiin tilanteisiin hyvin harvoin liittyy minkäänlaista uhkaa.

Toivoisitko itse, että peppuasi tulisivat nipistämään sinua isokokoisemmat mahdollisesti epämääräisissä aikeissa liikkuvat miehet?

• Vlad the Implyer
        mukkkk kirjoitti:

Olisit otettu, koska se on niin harvinaista. Maailma ei pyöri miehen ruumiin esineellistämisen ympärillä ja miehen kohdalla tuollaisiin tilanteisiin hyvin harvoin liittyy minkäänlaista uhkaa.

Toivoisitko itse, että peppuasi tulisivat nipistämään sinua isokokoisemmat mahdollisesti epämääräisissä aikeissa liikkuvat miehet?

''Toivoisitko itse, että peppuasi tulisivat nipistämään sinua isokokoisemmat mahdollisesti epämääräisissä aikeissa liikkuvat miehet? ''

Shhh, anna Timon tulla omin neuvoin kaapista...

• nips naps

No sitten sun pitää osua mun kanssa samaan paikkaan, koska mä kehun miesten hyvät peput aina ja parhaimmat nipistän!

• naisen neuvo kjkjlkj

Ventovierasta naista EI kannata kehua miltään ulkonäön osalta. Hän tulkitsee sen poikkeuksetta vain negatiivisesti ja luokittelee miehen ääliöksi.

Sen sijaan kun olette jo tutustuneet, kehu hänen sitä piirrettään, josta hän on epävarmoin. Usein ajatellaan että kauniin naisen luonnetta ja ruman ulkonäköä, muttei se niin mene. Kaunis voi olla äärimmäisen epävarma ulkonäöstään, ja olla helpottunut, jos mies kertoo pitävänsä häntä viehättävänä.

Siinä tarvitaan mieheltä sitä kuuluisaa tunneläyä, että ymmärtää toisen tunteita ja epävarmuuksia ja osaa sanoa oikeat asiat oikealla tavalla.

• ... Powerless ...

Kroppaa saa kehua, mutta ei jos se on vale. Laardipeppua ei ainakaan neljän kaljan kännissä kannata mennä kehumaan hyväpeppuiseksi. ;)

• tuli vaan mieleen...

Muutamia vuosia sitten kerran baarissa, itseäni taisi olla hieman vanhempi mieshenkilö, ja humalassa(muttei sentään liian) , pysähtyi kohdalleni ja sanoi mitä vilpittömimmällä tavalla "sulla on todella kauniit rinnat".
      Ja jotenkin tämä onnistui sen sanomaan tavalla joka ei antanut ymmärtää että hakisi sanomallaan mitään muuta. Vaan se oli jotenkin lapsimaisen viatonta jollain tavalla.

Ei voinut kuin hymyillä ja sanoa "kiitos". En ole mitenkään isorintainen edes, vaan ihan "normitissinen", enkä ulkoiluta niitä mitenkään erityisen tyrkyllä :D Ei yrittänyt mitään sen enempiä, eikä änkenyt seuraan "juttelemaan"... Olin otettu, enkä vähiten miehen vilpittömyydestä tai rohkeudesta avata suutaan..

Tosin, joku muu olisi tietysti voinut vetää herneet tuosta, mutta... =)

• King Corvax

HeeeeeIiii!!! HETKINEENN!"!! minkä takia miehen pitäisi kehua naisen kroppaa ja aloittaa sillä tavalla tutustuminen. Naiset eivät halua sitä eivätkä viehäty sellaisesta.

Pitää aloittaa tutkan alta ja saada nainen kysymään, mitä toi mies oikein haluaa ja sitten esittäytyä erittäin mielenkiintoisena miehenä.

• olisin hämmentynyt

Jos vieras mies tulee ääneen kehumaan niin saatan kysyä "ja mitäs tykkäät mun tisseistä" . Kauneutta saa ihailla, mutta valitettavasti ainakin mulle tulee kehujasta ääliö kuva. Vai pitääkö mun sitten sanoa, "sinäkin olet ....komea" tai "kiva pullotus"

Vaikka mua ei vois vähempää kiinnostaa?

Olen joskus hymyillyt komealle tuntemattomalle (wink, wink) tai samalla räpsytellyt ripsiä, mutta koen ääliönä mennä kommentoimaan jonkun tuntemattoman upeita muotoja.

Miksi et voisi vain hymyillä tai moikata, tai sanoa esim "kauniit maisemat" (jos kerran miellyttää silmää). Onko pakko erotella mikä ruumiinosa on kivasti töröllään? Vähän tyylikkyyttä.

• Kaikkee sattuu

Mulla kerran kun oltiin koiran kanssa lenkillä tuli tuntematon mies ja sanoi, oli muuten selvä. " Pyllyt pyörii niin että ei tiedä kummanko katsois" :D. Mulla on vielä uroskoira ja leikattu jota se ei pitkien karvojen takia huomannut varmaan. Päivällä se nauratti, illalla olisi varmaan ajatellut että on pahanluokan pervo...

• misterx1

Naiselle jolla on hyvä peppu ei kannata ainakaan sanoa "Sä oot mukavan persevä" sillä monikaan ei osaa sitä kohteliaisuutena ottaa, kun naiset itse haluavat että heillä olisi teinipojan peppu (syystä jota en ymmärrä).

• Anonyymi

ei pidä koskaan pklehua ketään kenenkään. Siintä seuraa jokaisessa vain ylpistymistä, joka on kadoittava kuolemansynti. Jos kehut jotain, tahdot hänen lankeavan kadotussyntiin eli toivot hänen menevän hornaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe