pystyy helposti tarvitaan vähän voimaa ja oikea tekniikka
pystyykö tavallinen mies hyppäämään pituutta yli 4metriä
8
298
Vastaukset
- Yli astuttu
Meillä on töisä yks kaveri joka hyppää 6,82 iliman vauhtia.
- are ery
Lähtötiedot on kehnot. Määrittele mitä tarkoitat "tavallisella miehellä" ?
Ehkä "keskivertomies" ? No, sekin on lehtijutun mukaan satuolento...
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/14730-keskivertomies-on-satuolento - salainenäänite
Pystyy tavallinen muttei kaikki. Normaalipainoisista/ikäisistä ehkä 85% hyppää.
- koolein ikinä
kyllä pystyy oon 10v ja oon hypänny 444
- yleisurheilutyttö00
Pystyy, 13 vuotias ja oon hypännyt 4.75
- aika pitkä hyppy
Täällä meilläpäin yks jätkä hyppäs painavat kumisaappaat jalassa yli semmosen joen, joka oli sillä kohdalla 9½ metriä leveä.
Mitattiin broidin kaa se joen leveys ja ihan varmasti oli 9½ metriä!
Sanottiin sille jätkälle että menis kilpailuihin niin voittais Olympialaisissa ja voittais Maailmanmestaruuskisoissa, mutta se vaan sanoi ettei sitä kiinnosta. - Njals Saga
Sen kaverin nimi oli varmaan Skarphedin. Oliko sillä kirves kädessä?
- minä 372cm <3
mun kaveri joka on poika täyttää 12v semmone himourheilija hyppää 4m 48cm ja toine joka on tyttö hyppää 4m 60cm se on kohta 11 :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738