Bilettäjiä lähdössä 22.-29.7?

Partyhardy

Onko mahdollisesti muita klubittajia/bilehileitä lähdössä tuohon aikaan? Olis kerrankin kiva näyttää saksalaisille, että osataan me suomalaisetkin juhlia! :) Hotellina Bonita, on ilmeisesti nuorison suosiossa ja loistavalla paikalla!

9

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malibu__

15. - 29.07, siis olen viikon jo ennen teitä ollut (en viitsi lähteä viikon takia), mutta se ei menoa haittaa, koska saatan bilettää talven pimeinä kuukausina Suomessakin 2 - 4 iltana viikossa. Hotlana Pliska.

• pillettläjä

mitä sä näyttäisit?

• Swagböys

Vissiin aurinkomatkojen kautta? Sama hotelli ja ajankohta, kuin meillä

• Partyhardy

Kyllä vaan, ei millään jaksais odottaa :) kolmatta kertaa menossa kultahietikolle, eikä koskaan oo menoon tarvinnut pettyä!

• Swagböys
        Partyhardy kirjoitti:

Kyllä vaan, ei millään jaksais odottaa :) kolmatta kertaa menossa kultahietikolle, eikä koskaan oo menoon tarvinnut pettyä!

Mitkäs on ne place-to-be mestat?

• Partyhardy
        Swagböys kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti ostaa niiltä "party boss"-tyypeiltä lippuja! Ne järjestää joka ilta vaahto-, ranta-, playboy- ja pub crawl bileitä! Viimeksi ostin heti ekana päivänä joka illalle lipun ja oli ihan loistavaa! Niissä on aina ilmasta viinaa ja ihan mieletön meno. Niitä ei tarvi edes etsiä, ne kyllä löytää teidät :)

• Partyhardy
        Swagböys kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti ostaa niiltä "party boss"-tyypeiltä lippuja! Ne järjestää joka ilta vaahto-, ranta-, playboy- ja pub crawl bileitä! Viimeksi ostin heti ekana päivänä joka illalle lipun ja oli ihan loistavaa! Niissä on aina ilmasta viinaa ja ihan mieletön meno. Niitä ei tarvi edes etsiä, ne kyllä löytää teidät :)

• JJ

Itekseni olen tulossa 24.7. Ermaan. Ja ei ole todellakaan tarkoitus viettää lomaa hotellihuoneessa!

• ravegirl

Minkäs ikäistä porukkaa on ensi viikolla maisemissa? Täällä lähdössä pari 23-vuotiasta kreisibailaajakaverusta, tyttö ja poika :) Tämä viikko mennyt saksalaisten bilevideoita katsellen, ja voi pojat kun näyttää hyvältä!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe