Minulle tulee usein tuosta Sumaratiosta tasapainohäiriöitä. Onko miten yleistä muilla huippauskohtaukset Sumaratiota käytettäessä? Otan 100 mg Sumaratiota ja Clotamia 200 mg kun kohtaus on päällä tai juuri alkamassa ja useimmiten tämä cocktail auttaakin. Vähän noloa jos sattuu olemaan jossain yleisellä paikalla ja alkaa horjua kuin humalainen. Tosin siinä tilanteessa kun kipu on päällä ei välitä mistään muusta kuin kivun poistamisesta keinolla millä tahansa.
Sumaratiosta tasapainohäiriöitä?
tuula-neiti
1
128
Vastaukset
- Ainamigreeniä
Sumatriptaani kuuluu siihen ryhmään lääkkeitä joita ihan hupikäyttöönkin jotkut käyttävät. Kyllä se toleranssi tulee vielä vastaan, ja jos häirirsevää kokeile vaikka puolitusta. Mulla menee humalaiseks olo jo pelkästä 50mg tabletista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823