Tiedän että olen mielikuvitukseton kun en vain yksinkertaisesti keksi mitään, joten auttakaa vähän! :)
Olisi viikonloppuna tiedossa illanistujaiset ystäväporukalla. Ruokana mm. kanansiipiä, ranskalaisia, kasviksia ja dippiä, pitsaa. Ja rasvakeittimellä nuo ranskalaiset ja kanat kypsennetään. Ei oikein nappaa ja haluaisinkin jotain kevyttä mutta hyvää ruokaa/naposteltavaa.
Olen miettinyt salaattia, mutta jotenkin haluaisin jotain erilaista kun syön näin arkena hurjasti salaatteja. Olisiko kellään mitään ideaa? Niin ja noita kasviksia ja dippiä syön mutta haluaisin jotain muutakin, kun aina puputan illanistujaisissa noita kasviksia ja dippiä vaan. :)
Jotain kevyttä herkkua illanistujaisiin?
1
763
Vastaukset
- _karo666
Hello. En haluisi mainostaa, mutta mainostan nyt kuitenkin. Helkutin hyvä kevyt ateria on 15 cm Subi Subwaysta. Osta sellainen vaikka kanalla sinne. Ihan oikeasti, rasvaa sellaisessa on alle 6g (tosin ilman kastiketta), mutta kevyt kastike ei varmasti lisäkaloreita tuo. Painonvartijat ja Suurin pudottaja-ohjelma mainostavat tuota. Itse syön joskus sellaisen ulkona, kun salaatit alkaa tökkiä (olen nyt laihtunut 1 kk ja 2vko yhteensä kahdeksan kiloa noudattamalla Painonvartijoiden ohjelmaa). Subi on lisäksi paljon parempaa kuin pitsa.
Sitten muuta kevyttä naposteltavaa on tietty marjat, mustikat, mansikat, porkkanat, hedelmät ja muut, jos ne vaan kelpaa puputettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034