Olen itse nyt 12 vuotias ja haluaisin perheeni kanssa vuokrata hevosen ensi kesänä. Olen itse ratsastanut 3 vuotta säännöllisesti. Ja muut meidän perheestä ovat ratsastaneet vain pari kertaa. Hevonen tulisi semmoiseen paikkaan, missä olisi kaksi aika kokenutta hevos ihmistä. Eli kannattaisiko ensi kesänä ottaa jo vuokrahevonen?
Vuokrahevonen
3
157
Vastaukset
- Awsu:3
Moi. Mun mielestä voit ihan hyvin ottaa vuokralle hevosen. Etköhän ole tarpeeksi kokenut ja jos perheessäsi on kokeneita hevosihmisiä, niin mikä siinä. He pystyvät tarpeen tullen neuvomaan ja auttamaan sinua jos kaipaat apua. Ja mielestäni tuo kuulostaa enemmänkin ylläpidolta kuin vuokraukselta... Mutta jokaisella on oma käsitys eri asioista. Ja suosittelen että käyt testaamassa hevosia enemmän kuin 2 kertaa, että vuokraaja tietää minkätasoinen olet ja kuinka taitava. Yksi/kaksi kerta(a) ei riitä välttämättä, jolloin ratsastus voi mennä ns. tuurilla hyvin. En sano että et osaisi, vaan päinvastoin. Voit olla osaava ja kokenut(: Mutta onnea sinulle etsintöihin ^_^
- vuokraaja2
Hei. Munkin mielestä voit ihan hyvin ottaa vuokrahepan kesäsi mutta muista että hevoset pitää kengittää ja lääkittää .. Kokemusta on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106