Pikku G pois maanpäältä!
PIKKU G POIS!!!!!!
7
567
Vastaukset
- on!!
pikku gee pitäs oikeesti heittää vittuun täält.
- art
noh en mä nyt tiiä pitäskö sitä mitenkää "poistaa maan päältä" se on kuitenki ihminen niinku me muutki! ja noh.. myönnän kyllä etten itekkään tykkää pikku g:stä artistina, mut minkäpä sille mahtaa.. antaa pojan olla ja eihän sitä tarvi kuunnella jos siitä ei pidä! jotenka antaa sen vaan olla..onhan niitäkin ihmisiä jotka siitä dikkaa..
- iisisti
Oottakaahan nyt vuosi tai pari niin ei kukaan siitä puhu. Tosin.. joku yhtä kamala peelo tulee sitten yleensä tilalle.
- Mikko
Hehee. Näinhän se aina menee... Tänäkin vuonna Tuisku, ensi vuonna joku muu
- joo
pikku g on huono mutta voit tunkea tuon nörtti-ilmaisun sinne henkilökohtaiseen USB-porttiis. peelo siis.
- Minka
Onko sulla jotain hyvää syytä MIKSI se pitää saada pois maan päältä?
- pikkuGfani
hei haloo! ei kukkan pakota teitä kuunteleen pikku g.tä! Mun mielestä se tekee vitun hyvää musaa ja koko jätkässä ei oo MUN mielestä mitään valittamista! Tuisku sais kyl lentää pois pinnalta. no joo tuo oli mun mielipide, sanokaa te mitä sanotte. Pikku g 4-ever!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184