Kaipaako joku nainen täältä hieman helpostusta arkensa pyörittämiseen?
Olen 20-vuotias yliopisto-opiskelija Helsingistä ja jo pidempään olen haaveillut palvelusorjaksi alistumisesta dominoivalle naiselle. Olen 182cm, 80kg, tummahiuksinen ja normaalivartaloinen, fiksu ja siisti palvelusorja.
Minulta hoituu niin siivoaminen, pyykkääminen, hieronta, ruuanlaitto kuin myös tarjoilu. Kaikki muutkin minulle määrätyt askareet hoidan mukisematta ja huolella.
Mitään en vastapalvelukseksi vaadi, naisen palveleminen on palkinto
Jos yhtään kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen: orjatarjolla@gmail.com
O: Siivousorja naiselle
orjapoika3535352344
1
192
Vastaukset
- Päivikki-mummeli
Hohoo! Tuleppas Kontulaan siivoamaan mun murjuani, niin piiskaan samaan hintaan ja potkin myös, jos toivot oikein kauniisti. Luukkuni on niin pask.--nen, ettei voi pikkulapsille näyttää edes. Se haisee oikein monikulttuurisesti kaikelle eritteelle, mitä kuvitella voi ja jos ei oksennus meinaa vielä illalla lentää, niin kyllä aamulla viimeistään. Aloitetaan muistojen ilta paikallisessa bupissa!
Tula tullallaa vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144