Millaista on olla hyvä? Minulla ei ole ollut siitä harmainta aavistusta, miten ITSE voisin olla hyvä, vaikka olen saanut kokea Jumalan hyvyyttä läpi elämäni?
Miten hylätään paha?
Mutta älkää silti vannoko että teidän käsityksenne sopii kaikille, meitä on eri sielunijissä....
Älkää äänteen kautta, koska silloin hiljaisuus menee puhki, älkääkä kirjaimen koska kaunis puhdas muistiavaruus silloin tärveltyy....
Tietääkö joku teistä?
3
59
Vastaukset
- Vorolainen
Mutta se ei ole välttämättä hyvä asia jos paholainen muuttuu....
Pyhäläinenkö se oli silloin kun oli korkealla taivaassa. Alhaalla maan päällä sille tulee pitkä voittoputki ylhäisistä pyhistä... - efbeb be
Mitäs sitten kysyt ja houkuttelet katkaisemaan hiljaisuuden,,no leikki leikkinä,,, mutta siitä hyvyydestä?
Tunnen olevani ainakin hyvällä asialla kun oikaisen vääriä ja joskus tahallisen valheellisia käsityksiä, uhkakuvia j.n.e.
Oma elämäni on ollut pääosin harmaa, alakuloinen, köyhä,,,en tiedä merkitseekö tässä maaimassa kärsimyksellinen elämä vastaavasti pienempää karmaa, en tiedä, mutta toivotaan.- Aluton-loputon
Googlatkaa netissä otsikko: Yhden laki ja tähtiportti 2012
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728