Kyllä se on niin että kauhua sen olla pitää. Erityisesti lämpimän kiitokseni ansaitsee Hellraiser II joka oli tunnelmallinen ja liikutti minua syvästi kun ne naiset selvisivät sieltä helvetistä. Pari ensimmäistä Hellraiseria oli hyviä mutta loppua kohden ne alkaa toistamaan itseään. Sitten on tietysti Uinu uinu lemmikkini I, The Ring, The Cell, Painajainen Elm streetillä... mitähän kaikkea niitä onkaan... kertokaapa lisää hyviä kauhuleffoja :-)
Come to taste our pleasures
Cenobite
3
264
Vastaukset
- minä vain
Yksi loistava kauhuleffa on tietenkin The Others. Ei turhaa kirkumista ja verenlentoa, vaan silkkaa psykologista piinaa. Säikyttää ainakin minut puolikuoliaaksi...
- mystery-86
siitä vosi saada myös sellaiset irti jotain,jotka arvostavat omituisia taide leffoja,sekä film-noiria.Kultti fanit myös saisivat jotan purtavaa.Onhan tuo kyllä aika yliarvostettu,mutta? näppärä on.
- cat
Cell on ehdottomasti yks parhaimmista elokuvista!!Tunnelma oli creepy alusta loppuun... Kannattaa katsoa, ne jotka ei oo nähny (myös kaikki te jotka ette kauhu genrestä muuten välitä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229