Elikkä ohjekirja hukassa , enkä tiedä mikä on kyseisen corollan jakohihnan vaihtoväli . Kilsat / vuodet ?
Toyota Corolla 1998 1,3 4E FE jakohihnan vaihtoväli
12
7259
Vastaukset
- 3. Corolla menossa
100 tkm / 5 vuotta, on muuten tekniikaltaan varma peli :). Itselläni oli samalla koneella 1993 -mallinen 4 vuotta.
- tänä vuonna vaihdett
Onko varma tieto? Outoa kun ottaa huomioon, että omalla vuoden -99 Corollalla vaihtoväli on 7 vuotta.
- hihnoo..
tänä vuonna vaihdett kirjoitti:
Onko varma tieto? Outoa kun ottaa huomioon, että omalla vuoden -99 Corollalla vaihtoväli on 7 vuotta.
80tkm tai 4 vuotta ei kannata säästellä moisen remmin takia..
- Toyota20vuottacom
olen ajanut jo 17v tuolla samalla mallilla vaihtamatta hihnaa . kestävä peli
- Anonyymi
Minä olen ajanut 1.3 1998 corollan kanssa 152000 samalla hihnalla!Nyt on mittarissa 263000 ja toinen hihna rullat ja vesipumppu.
- 1.3efi4e
On muuten yksi harvoja automalleja ja juuri tuolla koneella niin todella onnistuu vaikka se 17 v ja 200 000 tkm vaihtamatta jakohihnaa, mutta kuiteskin ........
- Anonyymi
Nyt on uusi hihna , 15 vuotta oli jo ollut olis voinut katketa pian.
Kyllä Linea Terra -98 onhyvä malli- Anonyymi
Joko vaihdat kohta alkuperäisrenkaat uusiin kinkkiläisiin?
- Anonyymi
Moi.mulla on 98 1.3 corolla.Jakohihna on vaihdettu 152000km ja 2011.Nyt mittarissa on 263000,että kyllä kestää.Ostin hihnan rullat ja vesipumpun 120€.Olen vaihtanut Castrol 10/40 ja suodattimet joka syksy.Hyvä öljy kuormittaa hihnaa vähän, ja 98 E5 bensaa aina
- Anonyymi
Ai öljyn laatu vaikuttaa kuivan jakohihnan kestoon, mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai öljyn laatu vaikuttaa kuivan jakohihnan kestoon, mielenkiintoista.
Vähemmän kitkaa ja hihna kiittää. Mietitään tilanne, jossa kampiakseli pyörii nöyrästi ja nokka ei. Hihna poikkasee kuten dr. Alenin S4 lancian harjoitujsissa. ( meni kivi jakopäähän )
- Anonyymi
2019 Jakohihina kolisee hybriid corola nestetä tulee pakoputkista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738