Ostin macin, mutta voiko Mac:iin asentaa jotain ohjelmia ns. turvallisesti, appstoressa on vaihtoehtona vain ladata ohjelmia joko iPadille tai iPhonelle (no mulla on vaa iMac..). Entisenä windowsin käyttäjänä latasin ohjelmia microsoftin sivuilta. Nyt pitäisi saada tietää onko Maceillä käytössä jonkinlaista samankaltaista ohjelmaa..
Uus käyttäjä
appstore?
3
116
Vastaukset
- Jaa.
Kyllä Appstoresta voi ladata myös Applen tietokoneille. Sitä vartenhan koko Appstore on aluksi perustettu, phonet ja padit ja podit otetiin mukaan myöhemmin. Itse olen ladannut MacBookiini sieltä toistakymmenetä ohjelmaa.
- Täsmennys.
Siis App Store on ohjelmien lataukseen phoneille, padeille ja podeille ja Mac App Store tietokoneille. Nimet hämäävän samanlaisia. Tässä lisätietoa Mac App Storesta:
http://www.apple.com/fi/macosx/whats-new/app-store.html
- Virusimuri status
paskan ostit..
Asenna siihen Ubuntu, vielä jos levy on rootkititön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319