Moi! Oon 11v. tyttö, ja harrastan joukkuevoimistelua! Mulla on suuri hätä: Mulla on joka reeneissä aina huono olo alussa, ja lopussa ei oo enää. Kun on juomatauko meinaan aina oksentaa :( MIks!!? Mä oon harrastanu sitä 7 vuotta eikä mulla oo ikinä ennen ollu vastaavaa? auttakaa mua!
Oksennus suuhun treenien alussa ;(
6
352
Vastaukset
- auttajako?
Mä harrastan voimistelua, ja mullakin oli tolleen, mut mul ainakin johtus siitä et olin syönyt just ennen treeni ja sit ruvettiin hyppii alku verkas.. -.-
Nyt oon aina tunnin syömättä ennen treenii, ja jos on silti nälkä niin syön banaania tai leipää (omena on tosi hapokas ja jogurtti pomppii vatsassa) - Auttakaa mua :(
Mut miten mä voin olla 5h syömättä!! :( kesken reenien ei tod saaa syödä ja matkoissa kestää 30min per suunta enkä voi koko ajan syödä vaan jtn eväitä :(
- Apua ;D
Ku syöt suht hyvin tuntia ennen treenei, kestät mahtavasti loppuun ja ku sulla voi olla treenien jälkeen jota pientä syötävää vaikka? Ja kotona sitten paremmin syöt, kyl sulta onnistuu olee syömättä 5h. Koska ei tarvitse syödä joka kerta kun pikkunälkä iskee.
Vaikka oon 14 hyvin mää jaksan hirveesti treenata (harjoittelen notkeutta) törkeesti päivässä :D
Noin nuori, kyllä pystyy. :) Mulla on syöminen ikäänkuin nautintoa, ruokaa parempaa ei ole, muttajooh koitat vaan tuntia ennen treenei syödä ja syöt sitten treenien jälkeen seuraavaks jotai evästä ja sitten kotona syöt varsinaisesti ruokaa. :) - PÄRPÄRPOIKA
Mul oli kans tollee, se johtu siit, et pääalaspäin jutut sai mut huonoon oloon. Lopulta se hoitui niin, että kävin juomassa kylmää vettä, tai pidin pienen tauon. Sen takia pyytelin pieniä juomataukoja & taukoja, ja sitten totuin siihen.
- Sara11
Mä oksennan tosi usein suuhun treenien jälkeen ja harrastan siis voimistelua. Johtuu kuulemma siitä että on ollut liian rankat treenit, ja jos veri menee päähän ja ootte vaikka käsilläseisonnassa kauan niin myöhemmin oksennus voi tulla helposti.
- Auttakaa mua :(
Meil on niin rankkaa et ei saa ylimääräsii juomataukoja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738