Sellaista kun olen ostamassa kahta undulaattia, niin kannattaako niitä ostaa eläinkaupasta (missä ne on tuhottoman kalliita) vai joltain yksityiseltä kasvattajalta?
Kysyisin...
3
176
Vastaukset
- Henna
Tietenkin kasvattajalta kannattaa ennemmin ostaa, halvempia ja varmaan kesympiäkin. Omani kyllä eläinkaupasta ostin.
- bella
parempi ostaa kasvattajalta! minun mielestä.. eläinkaupasta saattaa ostaa sairaan linnun ja ne on myös hyvin kalliita. kasvattajalta lintu on myös luultavasti jo tottunut ihmisiin, toisinkuin kaupassa.
- -a-
Kasvattajalta voisi kysyä suoraan käsikesyä lintua joka on jo tottunut huoneessa lentämiseen ja ikkunoihin. Siitä voi joutua tosin maksamaan enemmän. On sen arvoista.
Jos kaupasta, niin terveen linnun kyllä erottaa ja ne hoito-ohjeet saa mukaan. Valitse sellainen, joka on juuri tullut liikkeeseen ja kysy linnun alkuperää, hoitoa ja muita seikkoja.
Osta mieluimmin nuori yksilö, joka tottuu sinuun nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076