vois tehdä sateella ?? alkaa jo v..taa tää !!
Mitä kivaa
7
159
Vastaukset
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
arrrska t.rrr s a perrrrrr s e rrrrutt u n e n on arrrskan p rrrrr serei sskä
- vajakkeja ootte
älyn riemuvoitto tää ketju
- Kajakkimies
Tarkoitat varmaan että kajakkeja ootte. Eihän vajakki ole edes mikään sana.
- tomppa crusetti
sateella on hyvä lähteä asianmukaisesti vaatetettuna soutelemaan ja kalastelemaan,siinä sielu lepää kun katselee Saimaata ja voi rentoutua ja hyvässä lykyssä saa illallistarpeet samalla.Termospullo kahvia ja eväsleivät mukaan,kokeilkaa!
- puhdas mieli
niin sateella kun laittaa shampoon päähän ja mäntysuopaa kainaloon ja menee pihalle tai kadulle vaatteitta niin saa ilmasen suihkun ja säästää omassa vesilaskussa,jos oikein pitkään sataa niin senkun menee astiatkin huuhtomaan ulos...arvatkaa miten paljon monihenkinen perhe säästi sen sadeviikon aikana?? Paljo !!
- HessuHarrastaja
Mikää ei oo sen parempi ku hakata vaimoos/lapsias/kultakalaas tai sit lähimetsässä käyt nuolee karhun aunusta . Tietysti puukenkätanssi on kanssa kivaa jos asut kerrostalossa missä pieni haitarinsoitto tai koripallon peluu aamukolmelta tuntuu yhtä ihanalta naapureista kuin itsestäsikin. Jaettu ilo on vi.. moninkertainen!!
Tai osta lammas ja banjo, opettelet vähä sitä lammasta antamaan säveliä kun kättä kiristät sen kaulalla, jos tuntuu niin saattas olla keikkaaki tuolla Musiikki Ulostuslääkkeenä eli Tuska-festarilla!!
- sekositko?
HessuHarrastaja taitaa ollakin eläimiin sekalaisesti sekaantuva tapaus? ja aika sekoboltsi jos edellinen oli "huumoria" ...? no makunsa kullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164