vastaan lv:stä!

kokemuksella

Elikkä kyselkää melkeinpä kaikkea lv:stä, sanon kokemuksella... Oma lv löytyy pihasta :)

4

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polleee67

no mikä sen hinta, oon kuulu että niitä saa 200€, mutta onko se muka totta, en oo nähny juuri yhtään sellaista ilmoitusta....o.o

• polleee67

ja onko orit halvempia ja onks ne kilttejä vai onks ne orit jääräpäisiä tai sellasii vaikeit D:::

• kk

Paljo vie ylläpitö rahaa/kk ? Jos oma talli, kaurat ja heinät.
      Tietääkseni ei ole mutta kysyn vielä, onko usein sairauksia esim. jalat tai muuta?

• emps

Niiden hinta ero on suuri 0-3000 löytyy varmasti kalliimpia. Kyllä niitä ilmotuksia löytyy mutta niitä vähemmän netistä löytyy, mutta esim: raviradoilla tai ravitalleilla on usein ilmotuksia halvoista hevosista joilla ei enää ravi tulevaisuutta ole. Ja kun pitää silmät ja korvat auki niin monesti löytyy sellaisia mistä ei olla edes tehty mitään ilmoitusta.
      Oreja vähemmän on mutta ei niissä hinta eroja ole. Kyllä monet orit on kilttejä, mutta tamman nähdessään tulee kiire.
      En tiiä että paljo vie rahaa kuussa sis.vesi,sähkö,raspaus ja jotain varusteita tai eläinlääkärii mut oiskoha 300e heppa. Mulla on omas tallis kolme hevosta mut en koskaan laske että paljo vie kuussa. Minun lämppäreillä ei ole vielä koskaan ollut mitään isompaa oiskoha 2kertaa ollu nestettä jaloissa. Ja ne ovat ollu mulla 3v samat hevoset.

Sori ku vastasin mut satuin tietää jotain ees nuista nii oli kiva kertoo :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe