Hei, älkää antako lapsianne katsoa sellaista paskasarjaa kuin unelmatarha, voi vittu siinä on hyvä esimerkki huonosta lastenohjelmasta. Ensinnäkin ohjelman hahmot ei puhu kunnolla, vaan pälisee jotain siansaksaa. Toiseksi, siinä ei ole mitään opettavaista, en ainakaan ite ole huomannut. Kolmanneksi, sarja aliarvioi lasten älykkyyden totaalisesti. Mihin ovat kadonneet vanhat hyvät opettavaiset lastenohjelmat. Kehtaakin sub juniori näyttää tällaista sairasta sontaa, ei hyvää päivää sentään. Suojelkaa lapsianne tältä sonnalta. Toki on niitä muitakin yhtä sairaita kuten teletapit, himpulat ynnä muut.
Sietäisi hävetä juniorin.
4
331
Vastaukset
- jermunem
Jo kielenkäytöstäsi paljastat itsesi trolliksi. ;)
- Tädit Uudeltamaalta
Jonna( M ) K...nen (syntynyt toukokuussa vuonna 1983) asut V-koskella, sukulaiset hakevat sinua, jos haluat ota yhteyttä.
Helppoa kuin heinänteko, minkä takia mun ei tarvitse antaa mun mukuloiden katsoa kyseistä sarjaa. :D Tässä syyt:
1) Ei omia lapsia
2) Miulla ei näy Juniori
Kaiken lisäks viimeksi mainitun syyn takia en ole koskaan kattonutkaan yhtäkään jaksoa Unelmatarhasta, mitä nyt olen siitä mainoksia nähnyt. Eikä tarvitse kärsiä lastenohjemista vielä pitkään aikaan, kunnes hankin omia lapsia. :)- Anonyymi
Teletappien rip-off 2008-14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229