eli mulla ois kaks kysymystä,
kysymys 1: eli mihin ikään keskimäärin voi suomenhevosia pitää töissä?
kysymys 2: jos hevonen on koulutettu -ratsuksi joka kykenee hyppimään, sekä - ajohevoseksi, niin voisiko silloin hevosella ajaa ja hypätä suunnilleen vuorotellen?
Apua?
4
91
Vastaukset
- suokit = the best XD
Haluaisin vastauksia, koska kamuni kanssa säästetään rahaa yhteiseen heppaan ja sit pitää tietää siit hepasta ehkä vielä vähän enemmän
- _katherine_
1. Ihan niin pitkään kuin hevonen kestää. Toiset hevoset on vanhuuden vaivaisia jo 20-vuotiaana, toiset kestää helposti 30-vuotiaaksi.
2. Voi tietysti hypätä ja ajaa. Mutta hypätä kannattaa vain noin 1krt viikossa, kouluratsastus on tärkeä osa hyppäämistä eli sitä pitää myös treenata. - suokit = the best XD
okei, kiitos halusin tuon 2 kysymyksen tietää siksi koska kamuni rakastaa ajamista ja minä taasen hyppäämistä XD mutta osaan minäkin ajaa ja hän ratsastaa :)
ja jos 1 kysymyksen vastaus pitää paikkansa niin olen iloinen jos saisimme reippaan suokin :) - Suokitonihanii
Juu kyllä voi ajaa ratsastaa vuorotellen ja siis suomenhevosella esm ravi kilpailu lupa on vissii vain 16 veehen asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076