ELÄINTEN RÄÄKKÄYS POIS!

Miks ihmiset miks???

Hyi kamala miten julmia ihmiset voi olla! Kuulin, et joku mies oli potkinu siiliperheen kuoliaaks D: Kamalaa! Älkää satuttako eläimii, niilläkin on tunteet. Niinkuin ihmisilläkin. Jos ilet itse satuttanut tai rääkännyt eläintä, niin lopeta se heti! Katoin myös yhen videon jossa oli kaikkii kuolleit eläimii. Vaan siks ne kuoli tai vammaantu, koska ihmiset kokeilivat niihin kaiken maailman tökötteitä ja meikkejä ja lääkkeitä. No kyllä on ihan hyvä et ne lääkkeet testataan 2 eläimeen ja pelastetaan 10 000 ihmishenkeä, mutta tuo meikki/hoitoaineet/rääkkäys, jotka ei tosiaankaan oo ihan pakollista. Miettikää vähän! Eläimet ansaitsis jopa paremman kohtelun kun ihmiset, koska ne ei sentään testaa ihmisiin, että mites tämäkin pakkeli sitten tehoaa. Varotan, ne videot oikeesti on ihan kamalia, en haluu kertoo siitä videoista, koska jotkut herkät saattaa oikeesti itkee, niinkun mä.

ÄLKÄÄ RÄÄKÄTKÖ ELÄIMIÄ TAI OOTTE MULKKUJA HOMOJA, JOTKA HOROILEE EIKÄ OSAA ENEMPÄÄ TEHÄ KUN SEXII JA TUOTTAA TUHOO!

Sori tost karjumiset niille, jotka ei rääkkää. Ne, jotka rääkkää niin ansaitsee oikein kunnon selkäsaunan ! Ne paskat sietäis hirttää ja kaataa kaikkien tappamiensa eläinten maksat suuhun! Helvettiin tollaset homot kuuluu!!!!!!!!

6

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolllll

varmaan se tänne kirjoittelu niitä elukoita pelastaa

• fedoraman

jaa-a, en ole eläinrääkkääjä, ... en myöskään työskentele eläinlääkärissä. :p

• Yhteiskunta el.suoj.
        fedoraman kirjoitti:

jaa-a, en ole eläinrääkkääjä, ... en myöskään työskentele eläinlääkärissä. :p

Rakastan eläimiä, etenkin hevosia, delfiinejä, joutsenia, pöllöjä, susia, kettuja ja leopardeja, enkä hyväksy eläinrääkkäystä missään muodossa. Mutta voisitko ystävällisesti kirjottaa viestisi oikeille palstoille? Kiitos.

T:

-This is my life
        - Tuntematon potilas
        - Kuoleman kuriiri

• bzd

eläinrääkkäys on jo laitonta muttei sitä voi lopettaa kokonaan. ja se EI ole hyvä että tehdään kokoajan uusia lääkkeitä jotka pelastaa ihmishenkiä ja pidentää ikää. Maailmassa on jo tarpeeksi ylikansoitusta, mutta ihmisiä pitää kuitenkin tehdä lisää ja saada elämään kauemmin,

• Qwerty

Joku kakara suuttunu ku nähny netissä eläinrääkkäystä.

• eläimetonbest123

Ihmiset on perseestä!!!!!!!! eläimet on best!!!!1111!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1742
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe