Euro Club matkalaukun jalta rikki

Aila ♫

Hei,

Ostin Kyprokselta 2001 matkalaukun Euro Club. Tänään meni rikki ne jalat, en tarkoita rullia.

Mistähän saisin varaosat siihen?

Irrotin niitä jalkoja toisesta vanhasta matkalaukusta, mutta toinen puoli meni hieman rikki, koska ne oli niitillä pistetty kuin Euro Club -matkalaukukkuun.

Euro Club -matkalaukussa on jalat rikki, joten olen miettinyt miten korjaisin ne??? Niissä on halkeamat ja niitit tehneet ison reität toiseen.

6

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aila ♫

Noloa, siis jalat rikki.;D

• Oikein sulle

Voivoi kun Aila on taas liikaa luottanut mokkamunien kusetuksiin.
      Tyhmyydestä sakotetaan... Speeesial prais foor juu, ounli for juu.

• Aila ♫

Mitä ihmettä sä höpötät? Kyllä huomaa hyvin että kaikki ei tajua mistä on kyse, vaan vastaavat ihme juttuja mitä mieleen vaan tulee.

Sorry, että kyselin!

ps. miten niin taas? sillä eilen tulin kotiin ja ilmeisesti lentokentällä oli mennyt ne jalat rikki.

• powkdlw

Tuollaisiin halpislaukkuihin ei taida olla varaosia saatavilla ja kuten kerroit niin ne osat on kiinnitetty niin ettei niitä rikkomatta saa irti. Osta Citymarketista uusi laukku, onhan tuo jo 11 vuotta palvellut.

• Aila ♫

Hei,

Mutta kun toi Euro Club matkalaukku on todella niin hyvä - ei liian pieni tai liian iso.Ei se mikään halpa matkalaukku ollut ja se muuten on kyllä hyvässä kunnossa vieläkin ja tykkään siitä niin pirusti.

Päätinkin niin tehdä että irrotin vanhasta matkalaukusta rullat ja ne jalat. Tänään sitten poraan uudet reiät siihen vaneriin, koska vanhemmassa matkalaukussa oli 2cm levempiä ne jalat, niin eivät mene metallitapit päällekäin. Tosin voihan porata ne metallitapit irti, jos niistä haittaa olisi.

Kyllä minä Sokoksesta ja cittarista kävin katsomassa millaisia matkalaukkuja siellä on, mutten kelpuuttanut.

• Aila ♫

Jess, nyt porasin uudet reiät ja ruuvasin sen jalat paikalleen. Lisäksi vaihdoin ne rullat parempiin ja tadaa, nyt on valmista. ;) Hienoa minä!

Kyllä tapahtuu, kun osaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe