Tuon tuotteen kohdalla ei lue että se olisi määräaikainen tilaus 24 kk. Vain että avaus ja päätelaite tulee ilmaiseksi mukaan, hinta 35,90/kk. Liekö määräaikanen vai toistaiseksi ? Selviää toki arkena mutta ois ihan kiva tietää......
DNA Welho laajakaista M
3
262
Vastaukset
- näinsennäen
https://kauppa.dna.fi/tuotteet/laajakaista/Laajakaista/LKKM
Ilman määräaikaisuutta ja nettitikku mukaan. Määräaikaissopimus 2 v. ja ensimmäiset 3 kk 20 €/kk. - rtygfuhijop
Itse asiassa tuo jos ottaa liikkuvan laajakaistan siihen niin tulee samaan hintaan mutta se on sitten se 24 kk. Ja silloin nettitikku mukaan. Näin itse sen ymmärrän mutta huomennahan tuo sitten selviää....
- Surkeat DNA sivut
Lue ne tarjousehdot. Kyllä niistä selviää. Ensin pitää syottää osoitetiedot, sillä pk-seudulla asuville ihan eri tarjoukset. Idioottimaisen epäselvät sivut, mutta tiedot pitävät kyllä paikkansa. Welhon merkonomitason markkinointipäälliköt ovat jostai ihmeen syystä tietoisesti halunneet sivut tuollaisiksi???.
Minultakin meni aika pitkään, ennen kuin tajusin homman jujun. Kaikkea ei edes näy, jos on normaalia tiukemmmat suojaukset päällä. Typerää.
Jo kolmatta päivää toistaiseksi ihan tyytyväinen asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239