Powerpark 21.7.2012

Se ORJA paitainen

Hei! Sinä nuori mies, joka olit tänään 21.7 powerparkissa jäit mun mieleen :) Olit luultavasti perheesi kanssa siellä. Sinulla oli mukana veli, sisko ja vanhempasi. Sinulla ja veljelläsi oli valkoiset hupparit, jossa oli mustia kuvioita. Sinun paidassa oli ainakin takana tekstiä. sinulla oli jalassa farkut. Sinulla oli vaalenruskeat hiukset. Isälläsi oli musta takki päällä, siskollasi (?) oli vaalenpunainen t-paita ja vaaleat pitkät hiukset, hänellä oli välillä silmälasit päässä, äidilläsi (?) oli valkoinen takki ja pitkät hiukset.

Seurasitte veljenne kanssa minua moneen laitteeseen ja laitteeseen meno vuoroa odotellessa meillä oli silmäpeliä. Kun menin cobraan tulit ihan minun taakse seisomaan. Kun menimme viimeisen kerran Dragon Tower:iin hymyilin sinulle ja käänsit katseesi alas. Kun tulimme siitä pois veljesi ja isäsi juoksivat äiti ja siskosi luokse, mutta sinä jättäydyit jälkeen. Oli lähellä, etten olisi ottanu sinua kiinni ja sanonut jotain, mutta en tiennyt mitä. Seurasin teitä vielä, kun menitte vessaan ja lähditte pois powerparkin portista. Parkkipaikalle asti seurasin, mutta et varmaan enää huomannut minua. Mutta päiväni meni mukavasti, kun meillä oli silmäpeliä. Toivottavasti tunnistit itsesi tästä kuvauksesta, kun en kysynyt sinulta mitään.

0

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1517
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1390
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        75
        1306
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        115
        1119
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        68
        1095
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        75
        991
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        68
        915
      8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        255
        910
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        12
        851
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        33
        823
      Aihe