Onkologit voisivat sanoa rehellisesti, miten asiat ovat: todettiin uusiutunut suolistosyöpä - kn ajattelee minkälasta höttöä suolet ovat niin millähän todennnäköisyydellä sieltä saa pois toisen kerran kaikki syöpäsolut? Jos kasvain on selvarajainen mahdollisuuksia on jokinlaisia, mutta silti - ovathan ne syöpäsolut ehtineet levitä verenkierron mukana....mitä sitten, tämä elämä vain loppuu, kaikkihan me kuolemme, minä olen 67 vuotias.
Onkologit voisivat sanoa suoraan..
5
161
Vastaukset
- eräs meistä.
Totuuden jokainen haluaisi tietää.
- hoid.
Onkologeilla ei ole kristallipalloa tai muutakaan jolla voisi sanoa tarkalleen mitä edessä on. Tämä nyt vain on fakta.
Prognooseja voi toki antaa, viitteellisiä. - eräs meistä.
Jokainen syöpä käyttäytyy erilailla.
- seela zcz
Ymmärrän sen kyllä, jotenkin vain tuntuu siltä että mitä kannattaa edes yrittää ?
Saa kipuineen, rankkoine lääkitykseen joitain kuukausia lisää elinaikaa....
- -ra
Samoin ajattelin minäkin kun syöpä todettiin,ajattelin jotta elin vuosia on muutama,nyt on lisäaikaa tullut jo 5v,Päätös on kuitenkin tehtävä itse ja se ei helppoa ole.Voimia sinulle. Lääkärin kanssa kannattaisi jutella mitä mieltä hän on tilanteestasi.Toivottavasti se olisi hoidettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319