Oletetaanpa että kretujen tarinat pitävät paikkansa ja ihminen on luotu noin 6000 vuotta sitten, lajin maksimi-ikä on noin 10.000 vuotta ja evoluution sijasta tapahtuu rappeutumista. Tämä merkitsee sitä, että kreationisteilla on jäljellä enää nelisentuhatta vuotta ja viimeiset sukupolvet ovat niin rappeutuneita, että hyvin harva selviää hengissä lisääntymisikään asti.
Apinamaisesta esi-isästä kehittyneet evokit sen sijaan pitävät itsensä sopeutettuina ympäristöön riippumatta siitä miten se muuttuu, ja neljäntuhannen vuoden päästä elävät ja porskuttavat vahvemmin kuin koskaan ennen.
Miten silloin kreationistinen suu pannaan?
No jos kerran niin silloinhan
2
<50
Vastaukset
- evoluutio=uskonto
Edes evokit ei ole kehittyneet mistään apinamaisesta esi-isästä joten suuta ei tarvitse panna mitenkään. Aloituksesi oli aivan turha.
painovoima=uskonto...?
sähkö=uskonto...?
rappeutuminen=uskonto...!
Palataan asiaan 4000 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481