Oletetaanpa että kretujen tarinat pitävät paikkansa ja ihminen on luotu noin 6000 vuotta sitten, lajin maksimi-ikä on noin 10.000 vuotta ja evoluution sijasta tapahtuu rappeutumista. Tämä merkitsee sitä, että kreationisteilla on jäljellä enää nelisentuhatta vuotta ja viimeiset sukupolvet ovat niin rappeutuneita, että hyvin harva selviää hengissä lisääntymisikään asti.
Apinamaisesta esi-isästä kehittyneet evokit sen sijaan pitävät itsensä sopeutettuina ympäristöön riippumatta siitä miten se muuttuu, ja neljäntuhannen vuoden päästä elävät ja porskuttavat vahvemmin kuin koskaan ennen.
Miten silloin kreationistinen suu pannaan?
No jos kerran niin silloinhan
2
<50
Vastaukset
- evoluutio=uskonto
Edes evokit ei ole kehittyneet mistään apinamaisesta esi-isästä joten suuta ei tarvitse panna mitenkään. Aloituksesi oli aivan turha.
painovoima=uskonto...?
sähkö=uskonto...?
rappeutuminen=uskonto...!
Palataan asiaan 4000 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911