Haluaisin toivottaa voimia kaikille!
Itse olen kärsinyt masennuksesta/ahdistuksesta/stressistä, mutta tänään päätin että on aika aloittaa elämä ns. puhtaalta pöydältä. Aloin kirjoittaa päiväkirjaa, ja mietin mitä oikeasti haluan elämältäni ja minkälaisia muutoksia/tavoitteita haluan asettaa itselleni. Niiden perusteella aloin tekemään rentoa tehtävälistaa, jota seuraamalla tunnun saavani elämääni järjestystä. On jotenkin helpompi kun voi rauhassa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, eikä samalla tarvitse stressata mitä kaikkea muuta olisi tehtävänä. Tahtoisin myös joka päivä kirjoittaa päiväkirjaani mitä ihanaa elämässäni on ja pyrkiä tekemään edes yhden hyvän työn joka päivä.
Varmaan elämässä tulee eteen vastoinkäymisiä, mutta jos pyrkii pitämään jonkunlaisen järjestyksen elämässä, ehkäpä vastoinkäymisistä on helpompi selvitä.
Onko teillä mitään vinkkejä, joiden avulla voi pyrkiä positiivisempaan/parempaan elämään?
Aurinkoista kesää kaikille!
Jaksamista kaikille!
Uusi alku
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096