Ateistit painottavat olevansa suoraan alenevassa polvessa banaaninsyöjiä. Eli apinoita.
Niihinhän ei silloin voi ihmisoikeuksia soveltaa.
Nyt kysymykseen.
Saako apinan ampua, jos tulee tontille ilman omistajaa hihnoineen. Siis tietysti marakatti kiinni hihnassa.
Tää kysymys on mua valvottanut. Pliis replai.
Ihmisoikeudet
27
59
Vastaukset
- Idiottta!
Anteeksi nyt vain mutta ateistit ovat kehittyneet kristityistä jotka taasen ovat vieläkin apinoita. Idiootti!
- EL.a .K:IM
Idiottta!
Heh. Mä mikään apina ole. Sulla on sivistyksessä aukkoja. Ateistit penäävät oikeuttaan olla apinoita. Ja kyllähän se mulle käy. Mikä sä olet mua haukkumaan tästä suuresta kädenojennuksestani? Mä vaan koitan löytää pelisääntöjä. Soitanko animaliaan, petaan vai griin piissiin.
EL. a.K:IM sanoi :
Ateistit painottavat olevansa suoraan alenevassa polvessa banaaninsyöjiä. Eli apinoita.
Sanktiot eivät ainakaan ole kovin suuria jos kerrot "apinan" hyökänneen
kimppuusi.- FUCKIFUU
2000-luvulta eii tunneta yhtään tapausta jolloin kristitty ei olisi saanut pataansa kun yritti väkivallantekoa ateistia kohtaan. Muistutetaan että vaikka Breivik oli kristitty niin hän ei kuitenkaan murhannut ateisteja vaan sosiaalidemokraatteja. Breivik myös tullaan tuomitsemaan oikeudessa. Eli en kehota yhtäkään kristittyä koettamaan väkivaltaa vaan tehkää kuten Jeesuksenne opetti eli kääntäkää toinenkin poski kun "apina" pieksee teitä.
- EL. a.K:IM
pertsa2012
Heh. Mä kyllä tykkäilen elikoista. Mutta kyllähän jokainen vastuuntuntoinen koiran omistajakin pistää piskin piikille, jos musti vaikka puree lasta. Se on kerta ja vainaa.
Täällä on niin ahdasmielistä sakkia, että tarkennan. Tiedän ettei atestia saa ampua, jos tulee pihaan pyörimään. Mä kyselin apinoista. Jos lakiosastolla joskus aletaan ateistien toiveita toteuttaa, ja julistamaan ne paviaaneksi, niin mä saatan ottaa eri kannan.
- Hävetkää jo
Voi teitä väkivaltaa ihannoivia kristittyjä. :(
EL. a.K:IM
Krisselit polveutuu apinoista ihan samalla tavalla kuin atetkin, erona on vain se että krisselillä on mielikuvitusystävä.
Jos et tiennyt - niin nyt tiedät ;)- EL.a .K:IM
iota-iota
Okei. Eli meillä suksi luistaa, koska on mielikuvitusta. Luistaako se paremmin jos niitä ystäviä on useampi? - EL. a.K:IM
EL.a .K:IM kirjoitti:
iota-iota
Okei. Eli meillä suksi luistaa, koska on mielikuvitusta. Luistaako se paremmin jos niitä ystäviä on useampi?iota-iota
Ihan siis koska aina ylämäessä vähän lipsuu. Onko liikaa luistoa? Vai pitäisikö laittaa porkkiin vähän pitoakin. Alamäet mä meen aina tyylillä.
Kyl. Me ollaan kaikki samaa suurta perhettä. Älä siis ammu hihnallista apinaa. Äläkä hihnatontakaan kuin enintään ritsalla.
Hirveä saa ampua hirvikiväärillä, mutta sitten täytyy kunnioittaa hirven henkeä ja kertoa sille, että sen maallinen tomumaja on vain läpiukulkumatkalla suolistosi läpi, takaisin samaan virtaan, jossa me kaikki taas kohdataan.
Tämä siksi, että hirvi ei ole serkku, kuten apina. Se on enemmänkin naapuriklaanin tyyppi.- EL.a .K:IM
kaarne
Okei. Tänks :). Mä vähän pelkäsin, että musta huumori laukeaa omalle naamalle. En mä ainakaan serkkuja tulita. Mä tykkäilen sukulaisistani.
- Trööt
Olet tavallaan oikeassa mutta myös väärässä. Ihminen ei polveudu apinasta, vaan ihmisellä ja apinalla on yhteinen kantamuoto.
Muuhun kirjoitukseen ota kantaa, yleensä eläimiä ei saa ampua ilman asianmukaisia lupia. Apinoita ei tapaa Suomen luonnossa ainakaan, ja useimmat apinalajit ovat rauhoitettuja useimmissa maissa.
Maailman luonnonsäätiön sivuilta saanee asiasta lisätietoja.- EL.a .K:IM
Trööt
No mä opiskelen sieltä luonnonsäätiön sivuilta sitten, miten suhtautua pihaan eksyneen apinan kanssa. Kiitti vinkistä. Ehkä aihe ei valvota mua enään.
EL. a.K:IM
24.7.2012 19:28
>>>Ateistit painottavat olevansa suoraan alenevassa polvessa banaaninsyöjiä. Eli apinoita...Saako apinan ampua...- EL.a .K:IM
ikiateisti
Ei tässä nyt ketään aleta ampumaan. Mua sivistettin, ettei se ole sillai siistiä. Mä olen nopea opppimaan. Siitä ei ollut puhetta, jos delegoisin asian jollekkin muulle. Mutta arvailen, ettei sekään sopisi. Ei mulla ole pyssyjäkään, joten ei se haittaa. Ja mun sukulaisista on valta osa apinoita. Mä koitan muistaa heitä banskuilla. En ritsalla. EL.a .K:IM kirjoitti:
ikiateisti
Ei tässä nyt ketään aleta ampumaan. Mua sivistettin, ettei se ole sillai siistiä. Mä olen nopea opppimaan. Siitä ei ollut puhetta, jos delegoisin asian jollekkin muulle. Mutta arvailen, ettei sekään sopisi. Ei mulla ole pyssyjäkään, joten ei se haittaa. Ja mun sukulaisista on valta osa apinoita. Mä koitan muistaa heitä banskuilla. En ritsalla.Etpä tietenkään ammu. Mutta evoluutio on suurimpien kirkkojen mielestäkin fakta. Kreationisteja on vain kourallinen.
Siispä sun logiikalla sä elät, olet ja kuolet apinoiden planeetalla.- EL.a .K:IM
ikiateisti kirjoitti:
Etpä tietenkään ammu. Mutta evoluutio on suurimpien kirkkojen mielestäkin fakta. Kreationisteja on vain kourallinen.
Siispä sun logiikalla sä elät, olet ja kuolet apinoiden planeetalla.ikiateisti
No mä jään odottelemaan teidän apinoiden kuningasta. Tehän uskotte vahvimman voittavan evoluutiossa. Tulee sentään kunnon tyrannia teidän keskuuteen. Käy mnulle. - EL.a K:IM
ikiateisti
No mä jään odottelemaan teidän apinoiden kuningasta. Tehän uskotte vahvimman voittavan evoluutiossa. Tulee sentään kunnon tyrannia teidän keskuuteen. Käy mnulle.Eiko. Käy minulle.
Saako vääräuskoisen tappaa? VT:n mukaan kyllä joten eikö olisi helpompi vedota siihen? Saisit vielä marttyyrin leiman sen sijaan, että sinua pidettäisiin idioottina joka ei erota ihmistä apinasta, eikä tiedä mitään evoluutioteoriasta.
- EL.a .K:IM
a-teisti
Ei mua marttyyrin hommelit kiinnosta. Mä kyllä erotan ihmisen apinasta. Sullahan vaikeuksia tuntuu olevan. Heh. Sä olet niin juupajoki, ettet erottaisi ihmistä apinasta.
- zyrt
"Saako apinan ampua, jos tulee tontille ilman omistajaa hihnoineen. Siis tietysti marakatti kiinni hihnassa."
- Sinä kysyt SAAKO... Eli jos sinulla olisi lupa, niin tappaisit, niinkö?
Muuten aloitukseesi sen verran, että kannattaisi opiskella avoluutiosta edes alkeet. Netistä löytyy vaikka kuinka paljon tietoa.- EL.a .K:IM
zyrt
En mä ole tollaisesta AVOLUUTIOSTA kuullutkaan. Onko se jotain syötävää? Mee tonttu tunturille, pukki kaipailee sua.
Koita erottaa huumori, mustakin, todellisista uhkauksista. Tai toiveista. Jos et tosta mun kirjoituksesta tajunnut, oliko se huumoria, niin ei mitään ole tehtävissä sun suhteen. Vihtu mikä tonttu. - zyrt
zyrt
En mä ole tollaisesta AVOLUUTIOSTA kuullutkaan. Onko se jotain syötävää? Mee tonttu tunturille, pukki kaipailee sua.
Koita erottaa huumori, mustakin, todellisista uhkauksista. Tai toiveista. Jos et tosta mun kirjoituksesta tajunnut, oliko se huumoria, niin ei mitään ole tehtävissä sun suhteen. Vihtu mikä tonttu.Sinähän et koskaan kirjoitusvirheitä tee. Joo ei, en ymmärtänyt tuota sepustustasi huumoriksi. Se oli vaan aivan tyypillistä uskovaisten harrastamaa vittuilua.
En minä sitä uhkailuksi väittänytkään. Kertoo vaan itsestäsi jotain kun kysyt SAAKO apinan ampua. - EL.a .K:IM
zyrt kirjoitti:
Sinähän et koskaan kirjoitusvirheitä tee. Joo ei, en ymmärtänyt tuota sepustustasi huumoriksi. Se oli vaan aivan tyypillistä uskovaisten harrastamaa vittuilua.
En minä sitä uhkailuksi väittänytkään. Kertoo vaan itsestäsi jotain kun kysyt SAAKO apinan ampua.zyrt
Suksi suolle. Pelaa siellä vaikka fudista.
Mua ei haittaa teidän mulle kuittaillut. Mä en voi käsittää, että haukutte Jumalaani. Ja jos mä teidän kuningas simpanssia arvostelen, niin se on sitten ihan järkyttävää. Hakeudu hoitoon.
Toi kirjoitusvirhe oli vaan boonus.
Lue koko ketju. Missä annan ymmärtää, että ampuisin? Vaikka olisi luvat. Herää jo. Jos et tähän päivään, niin vaikka johonkin toiseen. Kunhan et ainakaan vielä herää mun vierestä. - EL.a .K:IM
zyrt
Mua ei haittaa teidän mulle kuittaillut. Mä en voi käsittää, että haukutte Jumalaani. Ja jos mä teidän kuningas simpanssia arvostelen, niin se on sitten ihan järkyttävää. Hakeudu hoitoon.
Lue koko ketju. Missä annan ymmärtää, että ampuisin? Vaikka olisi luvat. Herää jo. Jos et tähän päivään, niin vaikka johonkin toiseen. Kunhan et ainakaan vielä herää mun vierestä.Niin joo. Sun ihanteesi on, että vahvin voittaa. Sä olisit silloin onnellinen, että sua alistettaisiin. Vahvin dominoisi sua. Onnea vaan.
- zyrt
zyrt
Lue koko ketju. Missä annan ymmärtää, että ampuisin? Vaikka olisi luvat. Herää jo. Jos et tähän päivään, niin vaikka johonkin toiseen. Kunhan et ainakaan vielä herää mun vierestä.heh heh. Jos ei sinun puujalkavitsejäsi ymmärrä tai sanoo, että ne kertovat sinusta itsestäsi, niin sinä ehdottelet hoitoon menemistä:)
- zyrt
Niin joo. Sun ihanteesi on, että vahvin voittaa. Sä olisit silloin onnellinen, että sua alistettaisiin. Vahvin dominoisi sua. Onnea vaan.
Nytkö sinä dialogia jo itsesikin kanssa alat käymään. Sitä se jumalharha teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108