Minulla ja miehelläni on 3 yhteistä lasta ja jokainen kastettu. Mies ei ole koskaan ilmaissut mielipidettään että olisi jotankin kastetta vastaan.Itse haluan kasvattaa lapsistani kristittyjä ja toivon että he saavat uskostaan voimavaran elämäänsä. Toki ymmärrän jos aikuisina haluavat jotain muuta elämältään.
Mieheni edellisestä (avo)liitosta tulleet lapset eivät ole kastettu. Ihmettelin asiaa miksi mies ei ole esittänyt kasteenvastaista mielipidettään minulle koskaan. Tosin en olisi voinut jättää lapsiani kastamatta kuitenkaan.
Tämän jälkeen lapset kastettiin salassa ja heti sen jälkeen lasten äiti ja lapset erosivat kirkosta. Mielestäni tämä on pyhän kasteen halventamista. Jos ei haluta kuulua kirkkoon eikä kasvattaa lapsia luterilaiseen uskoon niin miksi sitten ylipäätään vaivautua kastamaan lapsesa? Etteivät olisi muita huonompia, vai?
Jumalan silmissä kaikki ovat samanarvoisia, mutta jos usko ei ole ihmiselle tärkeää niin miksi sitten kastaa lapset? Jokainen tietysti tavallaan...
mitä järkeee?
yhtä mieltä vaan
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748