Hei, mitä se tarkoittaa kun toinen mun rotista aina välillä ottaa mun sormesta kiinni hampailla? Ei pure, ei se satu ollenkaan, vaan se niinkun vaan jotenkin kokeilee mun sormenpäätä tai tavallaan pitää kiinni jonkin aikaa pienesti.
Rotta kokeilee hampailla sormenpäätä
6
245
Vastaukset
- rottafaniii <3
Mullakin tekee samaa ja se tekee sitä siksi, jos sulla on jtn tuoksua/ruoan hajua sormissa, niin se koittaa ottaa sitä suuhunsa. Aivan normaalia koska omat rottani sekä ystävieni rotatkin tekee niin... :)
- Keltahammas
Ai, okei. :)
No mustat rotat sokeutuu vanhetessaan mun rotta aina kun mulla on herkku se kokeilkee sormea mut sitten se ottaa sen herkun.Ja mustat rotat sokeutuu vanhetessa jos on kyseessä musta rotta. Se ei ole vaarallista!
- geh
Mikään rotta ei vanhetessaan sokeudu ilman syytä. Tarvitaan sairaus tai onnettomuus.
Rotta voi ottaa sormen suuhunsa jos se on tiellä, jos se haluaa kokeilla hampaillaan mikä se on, jos sormi tuoksuu hyvältä ja lukemattomista muista syistä. Etenkin poikaset monesti maistelevat sormia kun haluavat hampaillaan tutkia jännää uutta asiaa, aikustuessaan lähes kaikki rotat lopettavat sen. - Riina
Mun rotista yksi maistelee mun varpaita. Sukan päältä tai paljasta varvasta, ihan joka ikinen päivä pitää varpaasta käydä vähän näykkäämässä. Ei kipeästi, ei purren, mutta vähän maistellen. Hölmö rotta.. :)
- Tutkiskelee vaan
meilläkin pojat tykkäsivät näykkiä sormenpäitä, eivät tarrautuneet tai edes aikoneetkaan satuttaa. Vähän vain kokeilivat. Luin jostain että olisi myös hellyyden osoitus, mutta rotat näkevät hieman huonosti, varsinkin poikaset, joten nämä tutkivat maailmaa näykkimällä. :) Nykyään ovat lopettaneet. Se oli se eka viikko kun tulivat meille. Nykyään vain nuolevat ja nuuskivat ja jos sormet haisevat ruoalta vahvasti, saattavat tarrautua aika ikävästi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882