Ainakin se tuntuu jääneen teinitytön ajatusten tasolle...
Anu se vaan jatkaa yhä tuota julkista aivopiereskelyä...tällä kertaa lihavuus on ihmisen oma valinta! No periaatteessahan se on ihmisen oma valinta mitä kurkusta alas tunkee, mutta eihän se aina näin mene kun on olemassa sairauksia jotka aivan oikeasti lihottavat, mutta sen verran tohtori-ihmisiä tuo Anukin näköjään on, että voi senkin asian suoralta kädeltä tyrmätä "Sanotaan, että jotkut lihovat sairauden tai muun takia, mutta kyllä jokainen on itse syyllinen siihen."
Anu se jaksaa suoltaa joka viikko tuota samaa tuubaa tuutista ulos...ei saa millään muulla julkisuutta enää! Viiskymppinen emäntä eikä elämässä ole mitään muuta kun hirvittävä pakkomielle ulkonäöstä ja jatkuva julkinen rumien ja läskien suomalaisten mollaaminen. On jopa pokkaa vääntyä kaupassa kyttäämään ihmisten ostoskärryjä ja kehottaa menemään ensin peilin kautta ennen kun menee kassalle...mikä ihme tuo akka luulee olevansa? Mitä kenekään läskit hälle kuuluu? Kukaan ei varmasti kaipaa Anun kommentteja siellä kaupassa...
Lihavilla ihmisillä on Anun mukaan asiat huonosti...kyllä se taitaa olla Anu ihan itse jolla on asiat huonosti...elämän sisältö on ainakin aivan vääristynyttä ja ilmeisen tyhjää kun on aikaa kaupassakin kyylätä muiden tekemisiä ja ostamisia...hanki Anu oikee elämä niin ei jää enää aikaa tuohon muiden pakkomielteiseen kyttäämiseen!
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1586512/anu-saagim-lihavuus-on-oma-valinta
Anu Saagimin päässä on jotain pielessä!
49
451
Vastaukset
- jk
kyllä
- Laardipallero
Anu puhuu asiaa. Lihavuus on seurausta omista valinnoista!
- karman laki!
Sinun ja Anun henkinen kasvu ja kehitys on jäänyt tässä elämässä tapahtumatta joten todennäköisesti seuraavaan elämään synnytte intiaan kerjäläiseksi tai afrikan nälkäalueelle... siellä ei liikalihavuus vaivaa, eikä tarvitse miettiä valinnan mahdollisuuksia.
- Laardipallero
karman laki! kirjoitti:
Sinun ja Anun henkinen kasvu ja kehitys on jäänyt tässä elämässä tapahtumatta joten todennäköisesti seuraavaan elämään synnytte intiaan kerjäläiseksi tai afrikan nälkäalueelle... siellä ei liikalihavuus vaivaa, eikä tarvitse miettiä valinnan mahdollisuuksia.
Sinulla on paha fattitude! Et kestä totuudenpuhujia! Mahdat olla melkoisen lihava ihminen:)
- -............-
Kyllä...usein se on seurausta omista valinnoista, mutta harva kuitenkaan haluaa olla lihava! Eniten minua silti ihmetyttää tässä, että miksi toisten läskit on Anulle niin suuri asia! Ei kaikki ihmiset voi näyttää Anun silmää hiveleviltä ja miksi ihmeessä pitäisikään...painukoot sinne Viroon niin ei tarvi ketään mennä kaupassa kehottamaan peilin eteen kun siellähän on Anun mukaan niin täydellisiä, kauniita ja hoikkia ihmisiä...ja vain niitä!
- Full of Shit
-............- kirjoitti:
Kyllä...usein se on seurausta omista valinnoista, mutta harva kuitenkaan haluaa olla lihava! Eniten minua silti ihmetyttää tässä, että miksi toisten läskit on Anulle niin suuri asia! Ei kaikki ihmiset voi näyttää Anun silmää hiveleviltä ja miksi ihmeessä pitäisikään...painukoot sinne Viroon niin ei tarvi ketään mennä kaupassa kehottamaan peilin eteen kun siellähän on Anun mukaan niin täydellisiä, kauniita ja hoikkia ihmisiä...ja vain niitä!
Kyllä Virossakin on lihavia, vanhoja ja tavallisen näköisiä ihmisiä. Anu puhuu paskaa, ei kaikki Virolaiset ole mitään hoikkia kaunottaria :D
- -............-
Full of Shit kirjoitti:
Kyllä Virossakin on lihavia, vanhoja ja tavallisen näköisiä ihmisiä. Anu puhuu paskaa, ei kaikki Virolaiset ole mitään hoikkia kaunottaria :D
Eihän Anu puhu muuta kun paskaa....yhtään järkevää lausetta en ole hänen namastaan kuullut ulostuvan. Aina pyörittää tuota samaa levyä...
Tässä muutama älynväläys lähiajoilta...
"Jos on ruma ja vanha on sairas"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288459637348.html
Ja kehtaakin väittää vanhenevansa luonnollisesti kun joka toinen ovi on jo nyt vienyt plastikkakirurgille.
"kauneus tulee minulle ensimmäiseä"...olisi kiintoisaa tietää millä sijalla se lapsi kiekkuu Anun elämässä...
"Kätlin ei ole minua kauniimpi" Olikohan tämä nyt todellakin viiskymppisen emännän puhetta vaiko sittenkin 10 vuotiaan tytön...ei kyllä uskois jos ei naamaa näkis...
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1003756/anu-saagim-olen-kateellinen-bb-katlinille
Että näin tämä Viron lahja maailmalle...
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1443439/anu-saagim-suomalaisnaiset-ovat-lihavia
Ettei kuitenkin olisi kateutta :)
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/944070?saagim_anu
"Ainahan suomalaismiehet tulevat työporukoilla Tallinnaan kaiken maailman seminaareihin, muka oppimaan jotain, mutta kyllä niihin visiitteihin on ihan muut syyt. "
Juu niin on...nimitäin halpa "rakkaus" ei ne vain tule sinne niitä kauniita naisia katselemaan :)
- Bimbo tyhjäpää
Itse aiheutettu lihavuus aiheuttaa sääliä mutta esimerkiksi KIlpirauhasen vajaatoiminnasta johtuva painonnousu ei ole tahallista. Ja tätä kyseistä sairautta on vaikea havaita, yleensä se tulkitaan masennukseksi tai joksikin muuksi sairaudeksi. Suomessa tuhannet ihmiset sairastavat tätä tautia tietämättään. Lääkärit kun eivät aina ota vakavasti potilaan oireita eivätkä lähetä tarvittaviin kilparauhaskokeisiin. Tätä ovat monet sairastuneet ihmetelleet, lääkärien lepsua suhtautumista. Että Anu voisi niillä teinin aivoillaan miettiä sitä että lihavuuden syynä voi olla jokin elimellinen sairaus. Mutta eipä tietenkään tuollainen typerys sitä tullut ajatelleeksi, Anu kun miettii ulkonäköasioita 24/7. Kyllä hänen jutuistaan huomaa että elämän sisältö on 0. Mitään muuta ei keski-ikäinen nainen mieti, liikaa vapaa-aikaa, kenties duunipaikan puute?
- Laardipallero
Olet väärässä. Kilpirauhasen vajaatoiminta toki usein johtaa lihomiseen, mutta ei ihminen silloinkaan liho ilman ylensyöntiä. Jos ymmärtää rajoittaa kalorit tarvittavaan, niin painonnousua ei tapahdu! Et vain ymmärrä selviä faktoja!
Läskiä ei voi kertyä ruhoon ilman että syö enemmän kuin kuluttaa! - ota selvää
Laardipallero kirjoitti:
Olet väärässä. Kilpirauhasen vajaatoiminta toki usein johtaa lihomiseen, mutta ei ihminen silloinkaan liho ilman ylensyöntiä. Jos ymmärtää rajoittaa kalorit tarvittavaan, niin painonnousua ei tapahdu! Et vain ymmärrä selviä faktoja!
Läskiä ei voi kertyä ruhoon ilman että syö enemmän kuin kuluttaa!Kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavan aineenvaihdunta hidastuu niin paljon, että olisi varsin epäterveellistä elää alle normaalien laihdutuskalori määrien...
- Laardipallero
ota selvää kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavan aineenvaihdunta hidastuu niin paljon, että olisi varsin epäterveellistä elää alle normaalien laihdutuskalori määrien...
Höpsistä. Jättää vain höttöhiilarit pois, niin se on siinä.
Hauskaa muutenkin, että aina läskit vetävät tuon kilpirauhaskortin esiin, kun lihavia arvostellaan, vaikka suurin ossa läskeistä ei kärsi ko. vaivasta! - karppaus usko
Laardipallero kirjoitti:
Hauskaa muutenkin, että aina läskit vetävät tuon kilpirauhaskortin esiin, kun lihavia arvostellaan, vaikka suurin ossa läskeistä ei kärsi ko. vaivasta!Mitä muita sairauksia karppaus parantaa? Tuoko se myös maailman rauhan?
- Mieti ennekuin puhut
Laardipallero kirjoitti:
Hauskaa muutenkin, että aina läskit vetävät tuon kilpirauhaskortin esiin, kun lihavia arvostellaan, vaikka suurin ossa läskeistä ei kärsi ko. vaivasta!Mistäs sinä sen tiedät? Monet sairastavat sitä tietämättään! Kymmenet tuhannet ihmiset. Osalla lihavuus on itseaiheutettua, osalla taas johtuu sairaudesta, liikuntavammasta tms. Viime vuosina on todettu kilpirauhastapauksia todella paljon ja sadat tuhannet Suomessa sairastavat sitä. Johtuisikohan Suomalaisten lihavuus myös tästä? Se selittäisi sen sen miksi lihavuus on yleistynyt Suomessa.
- -.............-
Laardipallero kirjoitti:
Hauskaa muutenkin, että aina läskit vetävät tuon kilpirauhaskortin esiin, kun lihavia arvostellaan, vaikka suurin ossa läskeistä ei kärsi ko. vaivasta!Miksi lihavia arvostellaan? Eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka paljon sitä laardia löytyy. Anu on nyt antanut itselleen valtuudet mennä kaupassakin loukkaamaan tuiki tuntemattomia ihmisiä...aivan hyvin voisi joku sanoa takaisin, että tule sinä tänne kauppaan vasta kun tienaat itse omat rahasi. Miehen rahoilla loisivalla naisella on näköjään aivan likaa aikaa...
- Katkeruus ja kateus
-.............- kirjoitti:
Miksi lihavia arvostellaan? Eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka paljon sitä laardia löytyy. Anu on nyt antanut itselleen valtuudet mennä kaupassakin loukkaamaan tuiki tuntemattomia ihmisiä...aivan hyvin voisi joku sanoa takaisin, että tule sinä tänne kauppaan vasta kun tienaat itse omat rahasi. Miehen rahoilla loisivalla naisella on näköjään aivan likaa aikaa...
Itsehän Anu on kurppa joka on vain kateellinen nuorille ihmisille, Anua harmittaa vanheneminen ja hän tiedostaa itsekin että hänen parhaat päivänsä on menneet jo ajat sitten.
- hutka
Anun ainut omaisuus on ulkonäkö, tosin poikamainen sellainen, ja hätä on kova kun se ainut omaisuus katoaa. Keskittyisi vaikka huolehtimaan lapsestaan ja huutelisi vain viron puolella.
- Mielummin 200 kg
Lihavalla on aina se hyvä juttu, jos itse haluaa, tosiaan voi laihduttaa.
Anulla taas ei ole mitään mahiksia, kun on aivoton bimbo, on aivoton bimbo, siihen ei laihuus valitettavasti auta. Eikä ikääntymiseen, siihen ei mikään myöskään auta, Anu se vaan on yli 50-vuotias ja varmasti aikamoinen näky, vaikka sitten laiha, esim. aamulla ilman pakkelikerrostaan. - Ota asioista selvää
Älä sinä tule siihen mussuttamaan paskaa! Olen 29-vuotias nainen ja sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa. Sairauteni todettiin n.5 vuotta sitten. Ehdin sairastaa tätä tautia tietämättäni vuoden ennekuin tautini todettiin. Oireiden alkaessa epäilin masennusta, mutta ihmettelin sitä että miksi olisin masentunut, ei ollut mitään syytä. Siitäkin huolimatta paska olo ja sairaalloinen väsymys sen kuin jatkuivat. Pian näiden oireiden alkamisen jälkeen alkoi holtiton painonnousu. Olen aina ollut liikunnallinen ihminen ja syönyt terveellisesti, ihmettelinkin sitä miksi painoni vaan jatkoi nousemistaan vaikka en syönyt mitään lihottavaa tai istunut toimettomana. Lihoin puolessa vuodessa 25 kiloa. Kävin lääkärissä ja siellä lääkäri sanoi että kärsin vain kovasta stressistä ja masennuksesta, hänen mukaansa oireeni johtuivat siitä. Yritin vakuutella lääkärille että masennukseni, väsymykseni, painonnousu ja muut oireet johtuvat ostakin sairaudesta. Pyysin päästä kilpirauhaskokeisiin mutta lääkäri ei sitä suositellut. Hän antoi minulle lähetteen psykiatrille, mutten mennyt, eihän sairautenu ollut sitä mitä lääkäri oli olettanut. Ei psykiatrilla käynti hyödyttänyt mitään. Ei siinä muu auttanut kuin palata kotiin ja yrittää pärjätä oireiden kanssa. Painoa onnistuin kovalla rääkillä pudottamaan 3 kiloa mutta ne tulivat nopeasti takaisin. Silloin päätin että nyt saa riittää! Varasin ajan yksityiselle lääkärille, selitin hänelle oireeni ja hän välittömästi määräsi minut kilpirauhaskokeisiin ja niin oireilleni saatiin selvyys, olin todella helpottunut! Pian tyroksiini lääkityksen aloitettuani painoni rupesi putoamaan pikku hiljaa entisiin mittoihin ja muut oireet, mm. masennus kaikkosivat sen siliän tien, ja poissa ovat pysyneetkin. Suosittelen kaikille jotka epäilevät sairastavansa kilpirauhasen vajaatoimintaa, että vaaditte saada päästä kilpirauhaskokeisiin ja jos lääkäri vähättelee oireitanne, menette vaikka ykstyisen lääkärin vastaanotolle. Ei tällaisen taudin kanssa kannata jäädä kärsimään. Se aika jona minulla ei ollut lääkitystä kuljin päivästä toiseen kuin sumussa. Olin ihan romuna. Että tsemppiä niille jotka tätä sairastavat, he tietävät minkälaista se on. Onneksi tähän on tehokkaat lääkkeet.
- Laardipallero
Ei ne 25 kg laardia sinulle silti kertyneet ilman syömistä. Söit sen verran enemmän kuin kulutit!
- Ota asioista selvää
Laardipallero kirjoitti:
Ei ne 25 kg laardia sinulle silti kertyneet ilman syömistä. Söit sen verran enemmän kuin kulutit!
En taatusti! Et todellakaan ymmärrä kun et sairasta tätä tautia! Olen aina ollut hoikka. Harrastin entistä enemmän liikuntaa ja vahdin jokaista suupalaa. Söin vähän ja kulutin taatusti enmmän kuin mitä söin. Siitäkin huolimatta paino sen kuin jatkoi nousuaan. Sinun ei kannata tästä sairaudesta puhua kun et siitä mitään tiedä. Vaikka söisi mitenkä vähän, olipa vaikka syömättä ja rääkkäsipä kroppaansa miten paljon tahansa, niin tämä sairaus aiheuttaa painonnousua. Se ei ole itse aiheutettua, yritä ymmärtää. Ja minä en puolusta itseaiheutettua lihavuutta millän tavalla, mutta joskus painonnousu johtuu sairaudesta, kuten minun kohdallani. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia.
- Laardipallero
Ota asioista selvää kirjoitti:
En taatusti! Et todellakaan ymmärrä kun et sairasta tätä tautia! Olen aina ollut hoikka. Harrastin entistä enemmän liikuntaa ja vahdin jokaista suupalaa. Söin vähän ja kulutin taatusti enmmän kuin mitä söin. Siitäkin huolimatta paino sen kuin jatkoi nousuaan. Sinun ei kannata tästä sairaudesta puhua kun et siitä mitään tiedä. Vaikka söisi mitenkä vähän, olipa vaikka syömättä ja rääkkäsipä kroppaansa miten paljon tahansa, niin tämä sairaus aiheuttaa painonnousua. Se ei ole itse aiheutettua, yritä ymmärtää. Ja minä en puolusta itseaiheutettua lihavuutta millän tavalla, mutta joskus painonnousu johtuu sairaudesta, kuten minun kohdallani. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia.
Se nyt vain on vastoin luonnonlakeja, että voisi lihoa syömättä:) Aivan varmasti päivittäinen nauttimasi kalorimäärä on ollut isompi kuin mitä olet kuluttanut, jos olet lihonut. On naurettavaa inttää itsestäänselvyyksiä vastaan. Rasvaa vain ei voi syntyä kehoon ilman, että on syönyt ruokaa huomattavia määriä enemmän kuin kuluttanut. Läskiä vain ei voi syntyä tyhjästä!
- rolli nukkumaan
Laardipallero kirjoitti:
Se nyt vain on vastoin luonnonlakeja, että voisi lihoa syömättä:) Aivan varmasti päivittäinen nauttimasi kalorimäärä on ollut isompi kuin mitä olet kuluttanut, jos olet lihonut. On naurettavaa inttää itsestäänselvyyksiä vastaan. Rasvaa vain ei voi syntyä kehoon ilman, että on syönyt ruokaa huomattavia määriä enemmän kuin kuluttanut. Läskiä vain ei voi syntyä tyhjästä!
Ja trolleja syntyy liiasta vapaa-ajasta.
- Ota asioista selvää
Laardipallero kirjoitti:
Et ymmärrä yhtään mitään, se on mahdollista, SAIRAUDESTA johtuen, mikä siinä on vaikeaa käsittää? Mutta eihän sinulla ole tästä omakohtaista kokemusta, ei sinun kannattaisi siitä ruveta edes väittelemään. Jos joskus tähän sairastut, teidät kyllä mitä tarkoitan. Kilpirauhasen vajaatoiminnan kohdalla ei ole enää kyse siitä mitä syö ja mitä ei syö, liikkuuko vai onko liikkumatta. Paino sen kuin nousee eikä siihen voi itse vaikuttaa millään tavalla. Se asia ei ole enää omassa kontrollissa. Mutta onneksi lääkitys poistaa kaikki oireet, tosin lääkitystä on jatkettava loppuelämä jotta ne oireet myöskin pysyvät poissa.
- Asshole
Laardipallero kirjoitti:
Tämä se vaan inttää vastaan, et tiedä siitä yhtään mitään! Painuhan trolli nukkumaan siitä.
- Asshole
Asshole kirjoitti:
Tämä se vaan inttää vastaan, et tiedä siitä yhtään mitään! Painuhan trolli nukkumaan siitä.
Ja tuo oli tarjoitettu nimim. Laardipallero.
- -..............-
Laardipallero kirjoitti:
Perehdyppäs hieman aiheeseen, turha se on sieltä puskista huudella kun ei ole omakohtaista kokemusta...Anukin kaikkitietävänä, jauhaa mitä sylki suuhun tuo tietämättä asioiden todellista laitaa. Toivottavasti saa joskus maistaa omaa lääkettään...
- Ärsyttävä ämmä
Oliko viestisi tarkoitettu nimimerkille Laardipallero? Se on totta että tuollainen puskista huutelu ärsyttää, kai se on helpoin tapa toimia kun ei ole asiasta omakohtaista kokemusta. Ja Anu Saagim on yksi naurettavimpia ihmisiä maapallolla, hänen sanomisiaan ei voi ottaa vakavasti. Aivoton idiootti joka ei tiedä mistään mitään.
- ettäniin
Anu Saagim on täysin typerä akka. Mun mielestä se ei ole eikä ole koskaan ollutkaan kaunis sillä se, että on hoikka ei tee kenestäkään pelkästään kaunista jos pärstä on sellanen kun Anulla. Mullakin muutama ylimääräinen kilo on ja jokainen niistä itseaiheutettu mutta voin kertoo et jos joku tulis mulle kaupassa jotain huomauttelemaan niin en asiaa ihan olankohautuksella kuittais. Mutta kuten joku jo sanoi niin kiloista voi hankkiutua yleensä eroon jos haluaa tosissaan mutta sille ei voi mitään jos on idiootti niin sellasena pysyy. Mitä taas tulee tohon kilpirauhas juttuun niin voin terveydenhuollon ammattilaisena sanoo, että kyllähän tossa Laardipalleron jutussa toi perusajatus on totta eli kukaan EI VOI lihoa jollei syö enemmän kuin kuluttaa mutta tuo kilpirauhasen vajaatoiminta on sellainen sairaus, että se hidastaa aineenvaihdunnan sellaiselle tasolle, että kukaan ei pysty syömään niin vähän etteikö lihoisi. Tai pystyy vähän aikaa jos syö vaikkapa 1 appelsiinin päivässä ja juo lasin vettä mutta henki siinä lähtee jos niin vähän syö.
- Laardipallero
Tuo yksi appelsiini päivässä on naurettava juttu. Jos se olisi totta, niin hengityksessä ei olisi hiilidioksidia uloshengittäessä juurikaan enempää kuin sisäänhengittäessä:)
- Et tiedä tästä
Laardipallero kirjoitti:
Tuo yksi appelsiini päivässä on naurettava juttu. Jos se olisi totta, niin hengityksessä ei olisi hiilidioksidia uloshengittäessä juurikaan enempää kuin sisäänhengittäessä:)
Kyllä terveyden-alan ammattilainen näistä asioista tietää enemmän kuin sinä että ihan turhaan siinä viisastelet. Hän antoi vain hyvän esimerkin siitä että jos sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa, mikään ei estä lihomasta, ei edes syömättömyys. Ainoa asia joka auttaa siihen painonnousuun ja muihinkin oireisiin on tyroksiini lääkitys. Tässä infoa kyseisestä sairaudesta: http://www.oireet.fi/kilpirauhasen-vajaatoiminta.html?gclid=COaf74z6urECFc0vmAodpxMA5A
- Turhuuksien turhuus
Olen samaa mieltä, todella ällöttävän näköinen kasvoistaan, aina sellainen itseriittoinen ja ylimielinen virne naamalla joka rumentaa entisestään hänen ryppyistä naamaansa. Anulle laihuus on = kauneus. Kaikki tietää että se ei mene niin. Lihavakaan ei ole hyvä olla mutta eiköhän se paino ja ulkonäkö muutenkin ole jokaisen henkilökohtainen asia. Mitä se Anua liikutttaa paskanvertaa milta joku näyttää tai minkä verran painaa? Ei taida hänellä sitä omaa elämää olla kun on aikaa keskittyä muiden asioihin noin paljon ja kytätä ihmisiä.
- pyhpahpuh
Kuinka moni kuoli hoitamattomuuteen? Kuinka monella todettiin sairaus?
- Ihan terve hoikka
Vangit kuolivat nälkään lopulta...
Pointtini oli se, että KAIKKI ihmiset laihtuvat, jos ravintoa säännöstellään! Myös kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat ja myös "AINEENVAIHDUNNAN HIDASTUMISTA" sairastavat. Kirjoitin edellisen sairauden suurilla kirjaimilla siksi, koska sellaista "sairautta" ei ole olemassakaan :) Lihavat ihmiset keksivät näitä "sairauksia", joita lääketiede ei tunne :DDD - Näin se vain on!
Ihan terve hoikka kirjoitti:
Vangit kuolivat nälkään lopulta...
Pointtini oli se, että KAIKKI ihmiset laihtuvat, jos ravintoa säännöstellään! Myös kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat ja myös "AINEENVAIHDUNNAN HIDASTUMISTA" sairastavat. Kirjoitin edellisen sairauden suurilla kirjaimilla siksi, koska sellaista "sairautta" ei ole olemassakaan :) Lihavat ihmiset keksivät näitä "sairauksia", joita lääketiede ei tunne :DDDMutta kilpirauhasen vajaatoiminnan kohdalla se ei mene niin, paino nousee teitpä tai olitpa tekemättä mitään.
- 23434
median maksamama nukke, jonka tarkoituskin on vain herätellä suomalaisia tarkkailemaan syömisiään ja juomisiaan.
- Anu persaukko
Seko akka. Ja säälittävä, jos miettii, itse on jo yli 50-vuotias.
Minä olen ollut elämäni aikana laiha, normaali ja läski.
Nyt olen suht normaalipainoinen.
Ei se esim. Anulle pätkääkään kuulu, mikä vaikka mun painoni on.
Ja jos silloin, kun olin läski, joku Anu ois ruokakaupassa tullut sanomaan, senkin porsas, älä ostele ruokaa tms, oisin nauranut sille kommentille, mutta antanut kyllä tulla pikkuisen muita asioita takaisin, vanhalle turhalle säälittävälle yksinkertaiselle kääkälle.
Anu muistuttaa sitä mikä lie ternitabletti eli turhatabletti Juttaa. Sehän mölisi, että tekee pahaa olla etelässä tai kylpylässä kun suurin osa siellä on läskejä...
Voi luoja. On näillä ihmisillä köyhää ja tylsää elämä, kun edes HUOMAAVAT toisten ihmisten läskejä... anu on sexy !
- Ihan oikein sille!!
Mutta tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja naurettavan turhamainen ottaen huomioon hänen ikänsä, joka näkyy Anun naamasta jo kiitettävästi. Parasta päiväys on jo mennyt. On niitä Anua NUOREMPIA ja kauniimpia naisia Suomessakin ja sekös Anua kyrsii :) Häntä harmittaa niin vietävästi tuo ikääntyminen että hän purkaa sen haukkumalla meitä Suomalaisia.
- kansanluonne ilkeä
Oliskos se perusvika vaikka virolaisuus? Ynseämpää kansaa ei ole. Eivät ilmeisesti ole Virossa asuneet kerrostaloissa kun paukuttelevat hulluna öisinkin ulko-ovia kotiin tullessaan, pesevät öisin pesutuvassa pyykkiä jne. Toivoisin joskus tapaavani kivan ja fiksun, normaalin virolaisen. Ai niin, virolaiset lääkärit ovat vielä oma heimonsa, huh!
- Anu ei terävä kynä
Todella täytyy oma elämä olla pahasti pielessä, jos vielä yli 50-vuotiaanakin naisella ei elämässään ole mitään muuta tekemistä, kuin kytätä rannoilla, kaupoissa, kylpylöissä, toisten naisten mahdollisia läskejä!
Ei kaikki ole pääkopassa kotona.
Jos omia läskejään haluaa kytätä, siitä vaan, mutta se, että kyttää vieraita ihmisiä, voi huh ja vielä kerran huh.
Juuri olin kylpylässä, olen ihan normipainoinen, varmasti siellä oli tosi lihaviakin, mutta eipä tullut mieleen tiirailla, kuka painaisi mitäkin, ei kiinnosta eikä edes osu silmään, ihan muuta tekemistä on.
Eipä se Anukaan enää mikään ruusu ole. Ikä painaa ja se nyt joka tapauksessa jo näkyy hänenkin vartalossaan ja naamassaan. Kaipa turvautuu aina sitten kirurgiaan.
Lisäksi, on säälittävää miten tyhmä ja yksinkertainen ihminen hän on. - Iki-teini
Ja Anussa on oudointa se että miten jo ajat sitten teini-iän ylittänyt ihminen keskittyy pinnallisiin asioihin noin paljon? Toki on mukava laittautua ja pitää itsestään huolta muutenkin, mutta ei niistä asioista tarvitse jauhaa sen enempää. Luulisi että keski-ikäisellä naisella olisi ajatusmaailma kypsynyt sen verran ettei enää miettisi tuollaisia asioita, mutta ei näköjään Anun kohdalla ole näin käynyt.
- -............-
Anu on jäänyt lapsen tasolle hekiseltä iältään...naurettavaa lällättelyä kummat ovat kauniimpia suomalaiset vaiko virolaiset...
- Säälittävä ressukka
Molemmista löytyy sekä kauniita että tavallisia, hoikkia, normaaleja ja lihavia. Sitä ei Anu ymmärrä koska on ajatusmaailmaltaan pienen lapsen tasoa ja todella yksinkertainen ihminen.
- Iha ok
Mikähän tuota Saagimia ketuttaa niin kovasti toisten ihmisten ulkonäössä?Jos minulla ei sitten joskus viiskymppisenä naisena ole elämässäni saavutettuna muuta kun hoikka vartalo, niin voin sanoa epäonnistuneeni. Oma tavoitteeni on hankkia kunnon ammatti ja samalla ylläpitää kuntoani.
Suomessa on paljon urallaan menestyneitä JA samalla hoikkia keski-ikäisiä naisia, jotka epäilemättä pyörittelevät päätään Saagimin aivopieruille.
Tietysti kivempaahan se on joka aamu katsoa hoikkaa minäkuvaa peilistä ja todeta että hei, taas yksi merkityksetön päivä edessä. Sentään olen laiha.:D
- ANU on TYHMÄ
Anulla ei tietääkseni ole mitään koulutustaustaa, on täysin kouluttautumaton, sen kyllä huomaa.
Todella äärimmäisen sivistymätön, moukkamainen, yksinkertainen, pinnallinen ja lapsellinen.
Olisiko käynyt niin, joku ylipainoinen nainen on joskus vienyt jonkun hänen miehensä? Tai ottaa päähän joku lihava nainen, joka on korkeasti koulutettu, tohtori tai muuta. - Tässä tulee
Onhan Anullakin vanha mies. Eli Anun ajatuksen juoksun mukaan mies on sairas. Ja ei tuo tyrkky ole koskaan lastaan hoitanut. Risto-Matti sai hänestä vain (aikoinaan) nuoren esittelyesineen, kun oli sydänsuruja edesmenneestä pojasta ja kariutuneista liitoista, joissa R-M jätettiin. Nyt ovat Anun puheiden mukaan eläneet avointa liittoa eli suomeksi: kumpikin pa*** omilla tahoillaan. Anu ei ole liioin poikansa elämässä, kun Anun äiti hoitaa tämän virupissiksen jälkikasvun. Säälittävä pariskunta, jolla ehkä alkoholiongelmaa (olen nähnyt monesti kännissä).
- kikkelis kokkelis
"jolla ehkä alkoholiongelmaa (olen nähnyt monesti kännissä). "
voi olla muutakin ongelmaa? onhan se nääs oma valinta millä konstilla nälkä pidetään loitolla ettei vaan liho ja siihen on monet konstit..... helppoa ku heinän teko...
virossa etenkin
- Suomalaiset ei tyhmi
Eihän se julkisuuteen muuten pääsis kuin sanomalla jotain tosi typerää, ketään ei kiinnosta sen elämä muuten. Ja jostain kumman syystä se aina säännöllisin väliajoin pääsee otsikoihin suomessa, eli siis pysyy julkisuudessa. Ei taida tajuta itse että suomessa kyllä tajutaan mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778