Mitäs mieltä ootte tästä: http://www.tutkimustie.fi/?q=node/51
onko sallittua???
minusta ei!!
Palvelu joka tekee analyysin puolestasi!! Vilppiä vai ei?
2
240
Vastaukset
- Näppäimen painaja?
Ei kai analyysin teknisessä tekemisessä mitään vilppiä ole. Jos materiaali ja ajo-ohjeet tulevat opinnäytteen tekijältä, niin kaikki on OK.
- ei aina ongelma
Olen ohjannut kymmeniä graduja ja minusta siinä ei ole ongelmaa, mikäli ohjaajalla ei ole mitään asiaa vastaan ja analyysin teettämien ulkopuolisella raportoidaan asianmukaisesti työssä. Joskus käy niin, että opiskelija saa esimerkiksi aineiston valmiina yrityksestä - mutta vain analysoidussa muodossa. Kansainvälisten suuryritysten palveluksessa olevien kohdalla on usein näin. Samoin markkinatutkimuslaitoksista datansa saavilla toisinaan data on jo vähintään puoliksi pureksittu. Ei siis alkuperäistä raakadataa, jota voisi itse käpristellä. Toisinaan taas valmiina saatava data ja sen vaatima analyysi vaativat ohjelmistoja, joita ei koululla ole tarjota. Minusta olisi silloin epäasiallista vaatia opiskelijaa hankkimaan mahdollisesti erittäin kalliit ohjelmistot ja opettelemaan tekniikoita, joista ohjaajallakaan ei ole välttämättä tietoa. Ohjaaja katsoo ja arvioi kyllä aina ulkopuolisen analyysin tapauksessa, olisiko opiskelija voinut tehdä enemmän ja vaikuttaako se alentavasti arvosanaan. Minusta tärkeintä on kuitenkin se, mitä data-analyysista saadaan irti. Toisinsanoen tulosten tulkinta, merkittävien asioiden nostamien esille tuloksista, sekä johtopäätökset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032