niin siis, että onko suomessa olemassa yhtään reggaelle omistautunutta klubia/kahvilaa/ihan mitä vaan?
reggaeklubeja?
4
845
Vastaukset
- Pikku-Myy
Kai niitä on isommissa kaupungeissa, luulis ainakii. Luin joskus Hesarista et Helsingin Kallioon on avattu uus reggae-kahvila nimeltään Exodus. Kyllä tekis mieli käydä vilkasemassa jos liikkuis siellä päin.
- jere
Exodus on ihan hauska paikka, mutta aika pitkälle pelkkä baari reggae-mausteilla. Oulussa on suomen vanhin reggae-baari Never Grow Old. Melkein kaikissa isoissa kaupungeissa järjestetään eri baareissa reggae-iltoja ja bileitä silloin tällöin. Itse ole käynyt viime vuoden aikana kuuntelemassa reggaeta Tampereella Green Grassissa, Laternassa, Yo-talolla, Telakalla, Music Barisa ja Klubilla. Turussa Päiväkodissa ja Klubilla. Helsingissä Turkoosissa, Tavastialla, Piritassa, Valkoisessa Pelikaanissa. Lahdessa Torvessa. Fi-reggae.com osoitteessa löytyy Tapahtumat-osiosta tiedot ja keskustelua melkein kaikista suomen reggae-happeningeistä.
- rastafari
Kalliossa on joku mesta, mutku en saa nimeä päähän en sit millään, mut kyl sen huomaa, jos ohi menee! Kävin sielllä just viime viikonloppuna. Se on kyllä aika pieni!
- prp
joo on.
16.9, 30.9, 14.10 ja siitä eteenpäin joka torstai
Punky reggae party factoryssa.
16 pvä aitoa jamaika soundia from SuperOne Sound.
30 pvä raskaampaa astumista soittaa Healing of the nation sound sekä Jah equity sound Sveitsistä.
sisään halpa 2 € eikä narikkaa.
klo 20-1.30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264