ProFinder B2B / Fonecta Oy on antanut jostain saamansa (?) työsähköpostosoitteeni mainostajille, ja nyt tulee kaikenlaista roskapostia.
Miten tästä pääsee eroon, eli mikä on tuon ProFinder B2B / Fonecta Oy:n sähköpostiosoite jossa tämän sähköpostiosoitteen voi poistaa heidän listoiltaan.
En tiedä mistä se on saatu, onko ehkä Fonecta - Keltaiset sivut -android-puhelimeni sovellus varastanut salaa sähköpostitietoni puhelimesta heille? Tietoisesti sitä en ole antanut ProFinder B2B / Fonecta Oy:n käyttöön.
ProFinder B2B / Fonecta Oy roskaposti
4
700
Vastaukset
- Erkki Esimerkki
Ei muuta kuin sähköpostia asiakkuusmarkkinointi@fonecta.com tai Asiakaspalvelu 020 442 2831 (ark 9-16) ja vaadit yhteystietojesi poistamista rekisteristä.
"Sinulla on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä sinua koskevia tietoja tiettyihin tarkoituksiin. Voit kieltää tietojesi käytön:
- suoramainontaa
- etämyyntiä tai muuta suoramarkkinointia sekä
- markkina- ja mielipidetutkimusta
- henkilömatrikkelia ja sukututkimusta varten
Jos haluat kieltää osoitetietojesi käyttämisen tai luovuttamisen suoramarkkinointitarkoituksiin, ilmoita kiellosta rekisterinpitäjälle, esim. puhelin- tai lehtiyhtiölle tai yhdistykselle. Voit ilmoittaa kiellon puhelimitse tai kirjallisesti. Kielto-oikeuden käyttäminen on maksutonta."
http://www.tietosuoja.fi/1678.htm - SpamBuster
Spämmistä et pääse helposti eroon jos osoitteesi on joutunut Fonectan listoille.
Sähköpostiohjelmaan filtteri, joka deletoi viestin jos siinä esiintyy sanat Fonecta ja B2B tai ProFinder. - Fonectan uhri
Ei paljoa lakia kunnioiteta kun kyse Fonecta:sta.
Talentumikin lähettelee etunimi.sukunimi sähköposteihin jotain yhdistys/säätiökurssi -mainoksia henkilöille joiden työnkuvaan ei sellaiset kuulu. Ja muutenkin yritysten toimissa tollasesta koulutuksesta ei hirveesti ole etua.
Näitä viestejä sitten tulee jostain emaileri.fi osoitteesta. Valitettavasti ei Fonecta täysin sammunu, listat jatkavat vielä eloaan niillä yrityksillä jotka ovat niitä ostaneet.
Myös minulle on tullut Fonectan rekisterien kautta sähköpostia. Olen jokaiseen Fonectalta tulleeseen puheluun vastannut että poistakaa kaikki minun ja yritykseni tiedot teidän rekistereistä. Mutta tällä ei tunnu olevan mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289