Olen nyt itse nuorena etsimässä itselleni uutta liikuntaharrastusta. Kyselen nyt vähän täältäkin, että mitä Kokkolassa/Kokkolan lähistöllä voi harrastaa? Joukkue tai yksilölaji, miten vain. Jalkapallo ja tanssi vain ovat pois listalta, niistä tiedän jo etteivät ne ole minua varten.
Suunnitelmissa olisi ehkä aloittaa sulkapallon pelaaminen ihan kunnolla, joten kysyn tästä samalla, onko Kokkolassa nuorille suunnattua, ohjattua sulkapallonpeluuta?
Kiitos~
15-vuotiaalle tytölle Kokkolasta harrastus
nordicwin
3
246
Vastaukset
- brad95
sulkkis oli ainaki joskus
- on mukavaa.
Meidän tytöt tykkäsivät ,Kuntonyrkeilystä . Se ei ole tavallista nyrkeilyä vaan siellä liikutaan monipuolisesti ja sitte on jonkun verran sitä nyrkeilyä en enää oikein nuista mitä kaikkea tekivät siellä . Emme enää asu kokkolassa . Ja vielä harrastus oli kokkolassa tosi halpaa .
- ex-kokkolalainen
Karate, judo, aikido tai muu vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309