Hei! Olin aamulla putsaamassa akvaani (54l). Olin poistamassa pumppua, ruukkua ja kiveä koska pesen ne aina tiskiharjalla hanan alla. No, kun nostin ruukkua säikähdin. Pinnalle nousi kuollut Lyhtytetra. Tein päätelmät, että se oli jäänyt kiinni johonkin ja siltä oli loppunut happi koska se oli melkein valkoinen. En käsitä mihin väliin se oli päässyt koska ruukku oli aivan pohjassa kiinni ja kaikki reiät on yli 4cm halkaisialta. Siellä on kuusi Neontetraa ja nyt vain neljä Lyhtytetraa. Annampa nyt vielä veden arvotkin:
NO 2: 0
NO 3: 10-25
GH: 16
KH: 6
PH: 6.8-7.2
CI 2: 0
Käytän joka toinen päivä PH/KH kovitetta koska niin akvaariokaupassa kehoitettiin. Putsaan akvaarion kaksi kertaa viikossa lapolla mutta nyt kyllä oli ensimmäinen kerta että näin kävi. Aion ensiviikolla käydä ostamassa molempia tetroja neljä lisää.
Tetra jumissa???
What???
1
135
Vastaukset
- aqualander
Vetesihän on aivan liian kovaa tetroille, jotka vaativat pehmeää vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897