Minulla on n. 8 kk vanha Mac OS X, tähän asti toiminut ihan priimasti mutta tänään outoja häiriöitä. Kursori pomppii minne sattuu ja kohdentaminen on tosi vaikeaa, näytössä oleva kuva poksahtaa yhtäkkiä valtavan suureksi -> vain osa näkyy, eikä palaudu jos en sulje ko. ikkunaa, työkalupalkki katosi itsestään kolme kertaa, ja kaikenlaista muuta pientä häiriötä. Kiusallisinta on tämä sivulla olevan tavaran koon yhtäkkinen kasvaminen, nytkin fontti muuttui ensin yllättäen about 30 pisteiseksi, mutta äsken sitten itsekseen muuttui takaisin normaaliksi. Niin, ja vielä: auki oleva nettisivu siirtyy pois ruudusta ihan itsekseen, mutta saattaa sitten tulla takaisin kyllä. Ihan outoa. Onko tämä virus vai mikä? Mitä voisin tehdä?
Ei mielellään mitään nörttijargonia - olen ihan tavallinen koneenkäyttäjä enkä ole vihkiytynyt kovin syvälle tietotekniikkaan.
Mikä vialla Macissani?
Mac987
3
152
Vastaukset
- Myös omppu
Rekisteröidy " Hopeinen Omena" keskustelupalstalle. Sieltä saat Suomen parhaat vastaukset Mac- ongelmiisi, nopeasti. Ainoa ainoastaan Mac- koneita koskeva palsta.
- ei vaan toimii
Ensinnäkin, millä ohjaat kursoria, hiirellä vai ohjauslevyllä?
- Rölli Beiggo
Pese se hiirilevy kosteella pyyhkeellä..
Joskus töissä meni joku vetäseen sen antistaattipyyhkeellä, jaa siitäkös riemu syntyi :D
Voipi olla pöpökin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283