Onnelliset tavikset

Halpa onni

Melkein aina kun kadulla näkee sellaisia rakastuneen oloisia pariskuntia käsi kädessä tai vaihtamassa suukkoja liikennevaloissa niin he ovat taviksia ulkonäöltään. Sama koskee myös lastenrattaita työnteleviä naisia. Eipä ole koskaan tullut vastaan lastenrattaita työntelevaa kaunotarta tai käsi kädessä onnellisen näköisenä kulkevaa YT-pariskuntaa. YT-ihmiset kulkee yleensä kavereidensa kanssa tai yksinään.

Vaikka itsellenikin kelpaisi tuollainen onnellisen rakastunut tavissuhde, niin silti en voi välttyä tuntemasta sääliä kun näen rakastuneen tavikset jotka huokuu keskinkertaisuutta ja halpaa onnea.

9

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpa onni

Lisäisin vielä, että jos YT-pariskuntia näkee kaupungilla, niin he eivät näytä onnellisilta, vaan ovat yleensä sellaisia, että joku rikkaan näköinen mies raahaa käsipuolessaan jotain itseään nuorempaa mallipimua, mutta mitään syviä katseita ja helliä suudelmia on turha odottaa näiltä.

• heillä on muutakin

kuin onni tai rakkaus

• ...
        heillä on muutakin kirjoitti:

kuin onni tai rakkaus

Niinpä. Seksiä ja rahaa.

• X

Parisuhteessa ollessani mä en ainakaan panostanut samalla tavalla ulkonäkööni enkä miettynyt jotain ihmeen imagoani, kuin mitä nyt...

Sinkkuna sitä on aavistuksen verran eri ihminen.

• ...

Eipä ihme, ettet ole enää parisuhteessa.

• Hyvin halpa

Minua säälittää lähinnä se, että jotkut kaipailevat huomiota muilta ihmisiltä nuoleskelemalla toisiaan julkisilla paikoilla. Fiksut ihmiset pitävät nuo asiat kahdenkeskisinä; siksipä sinä et heitä ole noissa puuhissa nähnytkään.

• Halpaa makkaraa

Pysyykö fiksut (lue: kauniit) ihmiset myös kotona lastensa kanssa, kun ei kauniita naisia näy lastenrattaita työntämässä vai johtuuko se siitä, että äitiys rumentaa?

• Hyvin halpa
        Halpaa makkaraa kirjoitti:

Pysyykö fiksut (lue: kauniit) ihmiset myös kotona lastensa kanssa, kun ei kauniita naisia näy lastenrattaita työntämässä vai johtuuko se siitä, että äitiys rumentaa?

Niinä rattaidentyöntelyvuosina moni äiti kyllä näyttää aika rasittuneelta ja homssuiselta, eikä kauppareissulle varsinkaan tuossa vaiheessa ole tarvetta laittautua millään tavalla. Ja onhan se myös katsojan silmässä.

• Ja taas ihmisten luokittelua :(

Kuinka ihmeessä tavisten rakkaus olisi jotenkin vähempiarvoista kuin jet-setin? Itse tulen ainakin hyvälle tuulelle, kun näen rakastuneita ihmisiä ja vieläpä lasten kanssa liikenteessä. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä siinä. Tänäänkin näin huomattavan ylopainoisen pariskunnan kävelevän käsi kädessä ja suukottelevan toisiaan kadulla. Tuli hyvä mieli, kun näin kahden aika vaikeasti pariutuvan löytäneen toisensa, Ei toisten onni ole multa pois!

Kuulun tässä luokittelussa varmaan taviskastiin, koska osoitan naiselleni rakkautta niin julkisesti kuin yksityisesti. Siihen kastiin haluan kuuluakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe