Vieläkö kannattaa ostaa Nikon D300 runko, noin 16000 kuvaa otettu. Hinta olisi passeli, mutta onko tämä jo liian vanhanaikainen?
Vieläkö kannattaa?
3
117
Vastaukset
- hyvä se on
en sanoisi, että kannattavuudella ja kuluttamisella olisi mitään tekemistä keskenään
Valokuvaamisen opiskeluun voi olla hankala ostaa heti oikeaa, kun ei tiedä ja tunne omia tarpeitaan - sitten kun alkaa tietämään, mitä tarvitsee, on valokuvausvälineiden hankinta jo helpompaa.
Jos tuo Nikon D300 tulee vain opetteluun ja saat edullisesti, niin häviät vähemmän kuin isoon hintaan väärän kameran ostamalla. - 10+6
ei ole vanhanaikainen. Kuvanlaatu on edelleen erittäin hyvä ja käytettävyys huippuluokkaa. Jos hinta tuntuu passelilta, niin tee kaupat, et pety.
Minulla on toisena runkona D300s eikä ainakaan sen toimimisessa ole moittimista. Aiemmin se oli ykkösrunkona ja D90 kakkosena vaan nyt ykkösenä huiskii D800.
Tuo 16000 laakia on noin 10% siitä mitä sille on arvioitu (150'000 laukausta) joten se palvelee vielä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748