Nyt saksassa myynnissä holstein ori. 6v ei kisattu vielä. Hyppää kotona rataa 130 ja irtona keposesti 150 . Ei mikään turha polle. Luonteikas mutta kiltti oriksi. Osaavalle junnulle tai tavoitteeliselle aikuis kilpa ratsastajalle. Koulutus taso Va A . Kauppaan tulee kuva mukaan. Ei tunti polleksi vain aktiiviseen kisaamiseen. Mahd päästä joskus laatuarvosteluihin asti yms . Menty kotona myös kenttää joten monitoimi polle. Tälläpääsee kansallistasolle asti. EI YLLÄPITOON ! Kuukaden koe aika mahdollisuus ja osamaksu 3 erässä mahdollista. Aivan loistava hevonen! Oma talli on tanskassa ja jos olet kiinostunut pollesta haen sen tanskaan! Ottakaahan s postitse yhteyttä! kerron s postitse hevosen tiedot ja linkkaan kuvan. Suku on itse keksitty eikä ole vielä rekisteröity mutta toive olisi että uusi omistaja rekkais! Hintana on 8000v€ ja hinta nousee sitämukaan kun aletaan kisaamaan eli jos 2 viikon sisään ostajaa ei löydy alamme kisaamaan tällä ja hintahan tietty nousee.
Nyt kaikki oikeesti kiinostuneet pistäkää postia tulemaan (:
Uusi kisakumppani etsinnässä ?
Reka1938
2
87
Vastaukset
- MJ-lover
Voin ostaa nettisivuille www.nelilaukka.suntuubi.com
- Liina/Hovilaakso
Minä olisi kiinnostunut ostamaan tämän hienon hevosen omalle tallilleni, onko ruunaus mahdollista (jos säilyttää pakasteita) - en ole varma ruunaisinko mutta kysyn jo varmuudeksi!
Laittaisitko lisätietoa kuvia tästä herrasta mulle sähköpostiin?
liinuski@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076