Onko pääkaupunkiseudun alueella yleinen ongelma? Olen nyt useamman kuukauden jaksanut katsella tätä ärsyttävää piirretää ja pistän palveluntarjoajan vaihtoon. Otin asian esille töissä ja kuulin välittömästi samoista ongelmista. "Asiakaspalvelu" haluaisi rokottaa tästä virheestään 80 euroa ja sekös on sitten viimeinen pisara.
Eli kiinnostaa onko ongelma yleinen eli mahdollisesti heidän itse aiheuttamansa vai vain sattumaa?
Saunalahden adsl pätkii jatkuvasti
pp
2
252
Vastaukset
- dsdsdsds545645
Minkälaisesta pätkimisestä oli kyse?
- piuhoissa vikaa?
Mulla ei ole pätkinyt sitten yhtään, paitsi joskus kun mulla oli huono liitosjohto modeemin ja seinäpistorasian välillä ja kerran oli modeemi sökö mutta muuten toiminut mallikkaasti vuosia ADSL ja ollut montaa ADSL-operaattoria (eka oli Sonera, sit Elisa, sit Welho ja nyt Saunalahti). Ei se vaihtaminen johtunut muusta kuin hinnoittelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299