Olin reilu viikko sitten työhaastattelussa ja siellä kerroin etten pysty tekemään 3-vuorotyötä enkä viikonloppuja vaan ainoastaan 2-vuorotyötä (työkkäristä tuli ilmoitus työhaastattelusta) poikani terveydentilan takia. Tänään sain tietää että tämä hoivakodin johtaja on huudellut asioitani pisin kaupunkia ja haukkunut minua!! Eikö johtajalla ole vaitiolovelvollisuus haastattelussa puhutuista asioista ja muutenkin työntekijöistä? Pitäisikö asiasta ottaa yhteyttä liittoon vai minne?
johtaja ja vaitiolovelvollisuus
2
151
Vastaukset
- 1+19
ota yhteys asianajajaan ja vaadi kärsimyksestä korvauksia. joutuu taatusti maksamaan. maksaa samalla asianajokulusi sun muut. eikä varmasti huutele kenenkään asioista sen jälkeen.
- ammatinvalintakysymy
No kyllä varmaan pystyt. Laiskuuttasi et haluaisi ja yrität syyllistää lapsen sairauden siihen. Lähes kaikki hoitajat on perheenäitejä ja heilläkin on sairaita, jopa vammaisia lapsia ja se ei estä heidän työssäkäyntiään. Tekosyitä sanon ma. Et ole mitenkään maailman ainoa kenellä on sairas lapsi, yrität vaan esittää marttyyria. Kannattaa tutkituttaa oma korvien väli. Siellä tuntuu olevan kosteat purut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229