Netmission kriisissä?

Netmission on vuosien varrella ollut monessa mukana eikä paljon hyvää kerrottavaa liene jäänyt.
Johtohahmon suuret haaveet on jääneet toteutumatta, eikä ihmekään kun ne olivat yksin hänen päänsä luomuksia.

Päällimmäisenä jäänee mieleen Wincapita, harlikka-safarit ja perinteisen helluntailaisuuden unohtaminen.
Uusin kotimaan safari ei paljon vetänyt omiakaan.

Keskustelupalsta siellä oli jo alun pitäen ideologinen, eikä sallittu kuin yksi ainoa mielipide.
Ei keskustelu toimi pohjois-Korealaisella tyylillä.
Lähtöpasseja on jaeltu omille jäsenille, eikä moderaattoritkaan uskalla olla eri mieltä kuin tämän palstan puolella.

137

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mohikaani_27 ei kirj

* Terve Pe.ku, mitenkäs kesä on mennyt? Onko Hillaa aapalla ja nevoilla siellä lapinmaasssa.
      * Muuten, jos Netmission on Jumalasta, sen toiminta tavat ei sitä kaada, ja jos ei ole, niin aina voi uudistua ja saada uuden raittiin näyn Raamatusta. Jokohan itse olet ajatellut paluuta Jeesuksen hellään huomaan uudistumaan uskossa Kristuksen tuntemisessa?

• sdfvfvd

Mites tuo Wincapita-juttu tässä tapauksessa oli?

• Wincapita on lukuisille helluntailaisille mörkö, josta ei haluta puhua ja ihan ymmärrettäväähän se on.
        Ja moni helluntailainen varmaan muistaa myös vastaavan ACN:n.

Lukuisat helluntailaiset menettivät rahojaan ja myös itse markkinointia harjoittaneet.
        Tärkeintä olisi virheistä jotain oppia, mutta kun tuntuu siltä ettei mitään ole opittu.
        Niin sanotut "peruskansalaiset" eivät alun pitäenkään uskoneet moisiin ihmerikastumisiin ja noteerasivat ne huijauksiksi.

• 7+12
        Pe.ku kirjoitti:

Wincapita on lukuisille helluntailaisille mörkö, josta ei haluta puhua ja ihan ymmärrettäväähän se on.
        Ja moni helluntailainen varmaan muistaa myös vastaavan ACN:n.

Lukuisat helluntailaiset menettivät rahojaan ja myös itse markkinointia harjoittaneet.
        Tärkeintä olisi virheistä jotain oppia, mutta kun tuntuu siltä ettei mitään ole opittu.
        Niin sanotut "peruskansalaiset" eivät alun pitäenkään uskoneet moisiin ihmerikastumisiin ja noteerasivat ne huijauksiksi.

"Miksi sinä peku suutuit kun poikasi otti uskovien kasteen liittyen paikalliseen helluntaiseurakuntaan? Haluatko tietää mikä sinut kavalsi? Petturi on usein juuri siellä missä sen ei oleta olevan. "

Nyt, kun et malttanut pysyä poissa tältä foorumilta, sinun tulee olla erityisen varovainen, mitä kirjoittelet. Yllä olevan viestin jälkeenhän pakenit palstalta suin päin. Toivottavasti et ole aiheuttanut pojallesi, tai muillekaan tänä aikana enempää vahinkoa, kuin mikä yleisesti on ollut pyrkimyksesi.

• tode*

tarkoittanet "harlikka-safarilla" Gospel-ridersien Suomen kiertuetta?

Olisitko itse valmis matkaamaan koko kesälomasi ajan pyörällä koko maan halki poikki ja pinoon?

• Juu, gospel-ridersiä tarkoitin.

En itse ajelisi moottoripyörällä muutenkaan, kun en pidä sillä ajelusta ja muillakin moottorivehkeillä olen aina vältellyt huviajelua.

• Pe.ku kirjoitti:

Juu, gospel-ridersiä tarkoitin.

En itse ajelisi moottoripyörällä muutenkaan, kun en pidä sillä ajelusta ja muillakin moottorivehkeillä olen aina vältellyt huviajelua.

Gospel-ridersistä vielä sen verran että se on lähinnä luterilaisista koostuva joukko muiden ollessa vähemmistönä.
        Reijo mediavastaavana pyrkii kyllä kovasti tuomaan sen esiin helluntailaisena yhdistyksenä helluntailaisten tietoisuuteen ja se onkin pääosissa Netmissionissa.

• 11+7
        Pe.ku kirjoitti:

Gospel-ridersistä vielä sen verran että se on lähinnä luterilaisista koostuva joukko muiden ollessa vähemmistönä.
        Reijo mediavastaavana pyrkii kyllä kovasti tuomaan sen esiin helluntailaisena yhdistyksenä helluntailaisten tietoisuuteen ja se onkin pääosissa Netmissionissa.

Miksi sinä peku suutuit kun poikasi otti uskovien kasteen liittyen paikalliseen helluntaiseurakuntaan? Haluatko tietää mikä sinut kavalsi? Petturi on usein juuri siellä missä sen ei oleta olevan. "

Vieläkö olet ateisti, vai mikä -isti olet. ?

• perämela

No minä en niin joutavaan hommaan kyhllä kesääni kuluttaisi.

teksin kyllä ennemmin vaikka polttopuita jollekin joka ei itse kykene, tai jotainmuuta hyödyllistä.
        en usko että tuoolaisella ajelulla on mitään evankelioivaa merkitystä.

ennemmin monia suututtaa moinen rällääminen ja juppeilu.

• perämela kirjoitti:

teksin kyllä ennemmin vaikka polttopuita jollekin joka ei itse kykene, tai jotainmuuta hyödyllistä.

Tuota mieltä minäkin olen ja toisten auttaminen kuuluu harrastuksiini.

• tode*
        Pe.ku kirjoitti:

http://www.gospelriders.fi/

Kuten tuostakin jutusta näkyy, Gospel ridersejä ei mainosteta helluntailaisena kerhona. Miksi sinä väität moista pötyä? Jos asiasta on enimmin mainintaa Net missionin sivustolla, niin se johtuu aivan muista syistä.

• tode*
        perämela kirjoitti:

minäkään en ole moottoripyöräilyn ystävä, mutta silti ymmärrän niitä, joille Gospel riderseissä toimiminen ei ole joutavaa ajankulua.
        Sinun on ehken vaikea evankelioida kirveen avulla sitä, jolla ei ole uunia, missä puita polttaa.

• tode* kirjoitti:

http://www.gospelriders.fi/

Kuten tuostakin jutusta näkyy, Gospel ridersejä ei mainosteta helluntailaisena kerhona. Miksi sinä väität moista pötyä? Jos asiasta on enimmin mainintaa Net missionin sivustolla, niin se johtuu aivan muista syistä.

Kritiikki kai lienee syynä siihen että enää ei netmissionin etusivua täytä moottoripyöräjengit, vaan ne on siirretty toiselle sivulle.

• tode*
        Pe.ku kirjoitti:

Kritiikki kai lienee syynä siihen että enää ei netmissionin etusivua täytä moottoripyöräjengit, vaan ne on siirretty toiselle sivulle.

tähh? Kun GR:n "kesäkiertue" oli ajankohtainen, miksi siitä ei MYÖS Netmissionin sivustolla ei olisi mainintaa, onhan siinä paljon muutakin uutista. Minusta ko. "jengin" tekemisistä ei nyt kauhean paljon ole kohuttu, paitsi tällä palstalla, ja sekin tietysti negatiiviseen sävyyn.

• 18

On erilaisia tapoja viedä evankeliumia ihmisille. Katsoin netistä erään paikkakunnan Gospel-riders tapahtuman. Paljon oli väkeä kuuntelemassa ja ihan selvää evankeliumia siellä julistettiin.
      Moni arvostelee joka ei koko kesässä ole juuri mitään tehnyt tällä saralla.

Mitä se muille kuuluu millä kulkuneuvolla ajelevat niin kauan kun eivät vaadi muita ostamaan harrikkaa ja eivät vaadi mukaan.

Olkoon siunattuja nämä motoristit.

• totuuden puolesta

Kyllä ainoa oikea tapa evankelioida on huutaa torilla megafooniin niin, että perke'leet raikaa ja jakaa huomioliivit päällä traktaatteja Alkon edessä. Siihen ei tarvita mopoja ja jopoja.

• Katso ja maista

En ole huomannut siellä mitään kriisiä. Ihan turhia puhutte.

• perämela

On se sellainen kriisi ettei siellä ole enää keskustelijoita tai sii sonhan niitä, mutta ei helluntaiherätys ole tuollainen huopatossuvarasto.

Ain kun evankeliumia julistetaan Apostolisessa Hengessä, sammakot ryömii koloistaan, ja meteliä syntyy.

jos ei sitä voi sietää vaan halutaan pitää paikka siistinä, se onnistuu kun laittaa oven lukkoon ja lappu siihen, Hengellinen pitsinnypläyskerho. avoinna keran viikossa.

• soutuvene

Kyllä. Samaa mieltä perämelan kanssa.

• soutuvene

Kansa ei herää silittelemällä.

• soutuvene

Suomi nukkuu syvää synnin yötä parhaillaan.
      Tarvittaisiin herättäjiä jotka eivät pelkäisi tuoda parannussaarnaa.
      Suurin osa suomalaisia makaa synnin päällä ja luottaa siihen että kaikki pääsee lopulta taivaaseen vaikkei tee parannusta.
      Näin ei raamatussa ole.
      Uudestisyntyminen Hengestä on välttämätön, syntien tunnustaminen ja kasteen ottaminen. Siinä alkuun. Rohkeita parannusjulistajia olisi tarpeen olla tänä suvaitsevaisuuden aikana.

• Netmissionrulettaa!!

Netmissionilla on ollut aina omat ammattihaukkujat niin kauan kun foorumi on pyörinyt. Huitsinnevada ilmeisesti aikoinaan perustettiin lähestulkoot tätä tarkoituista varten ja taitaa toimia vieläkin? Kun laittaa hakusanaksi netmission niin voi todeta, että melkosta palautetta on annettu ennenkin. Tosin ilmeisesti sielläkin on hiukan siistitty paikkaa ja alettu keskusteleen muustakin?
      En jaksa uskoa, että foorumi tästä mihinkään kaatuu tai muuttuu vaikka ei kaikkee enää niin sallitakaan siellä?
      Hetken hiljaisuus kun räyhä porukka lähtee ja todelliset keskustelijat löytää sen uudelleen kuin vihreän laitumen.
      Hyvä netmission pidä vain pintasi!

• perämela

Mitä ovat ne todelliset keskustelijat ?

onko se sitä että kaikkia suvaitaan ja ollaan olevinaan rakastavinaan, vaikk atotuus on se, että he kaikki ovat jo aikoja sitten lakanneet rakastamasta totuutta, eli suora aja selvää Jumalan sanaa.

siinä sitten on joukko samanlaisia puoliluopioita "keskusetelemassa" jostan, joka ei ketään herätä eikä mihinkään johdata eikä anna singnaalia uudesta alusta Herran todellisessa seuraamisessa.

• perämela
        perämela kirjoitti:

Mitä ovat ne todelliset keskustelijat ?

onko se sitä että kaikkia suvaitaan ja ollaan olevinaan rakastavinaan, vaikk atotuus on se, että he kaikki ovat jo aikoja sitten lakanneet rakastamasta totuutta, eli suora aja selvää Jumalan sanaa.

siinä sitten on joukko samanlaisia puoliluopioita "keskusetelemassa" jostan, joka ei ketään herätä eikä mihinkään johdata eikä anna singnaalia uudesta alusta Herran todellisessa seuraamisessa.

Foorumi on jo aikaa sitten muuttunut suolattomaksi paikaksi eikä kauaa kuin se on samanlainen kuin ylistysfoorumi tai körttifoorumi jmm. jossa ei mitään elämää ole.

jos vain sellainen katsotaan rakkaudeksi, jossa mistään kiintopisteistä ei saa puhua, opllaan jo sellaisessa ekumeniassa ja yhteiskristillisessä siirapissa josta ei enää jalka irtoa.

mutta siitä vaan, eipä siellä ole pakko olla kenenkään.

• 17

Mää olin siellä vajaa 3 vuotta

Sitten tuli ikuinen banni...

No, hard feelings

• Oliko Kuningas Saulilla, rikkomuksen jälkeen, mitään toivoa saada kuninkuus takaisin.
        Ei, jos Jumala on se hyljänyt, kuka sitä voi enään nostaa.
        Noita-akat kuten ja mihin Saul vetosi viimeisenä keinona.
        Toivotaan etteivät enempää noita-akkoja salli Jumalan kansan sekä palvelijoiden lähelle.
        no en enää jaksa heitä moittia, en muistuttaa, jos he eivät halua kuulla, mitä Jumalani sanoo, olkoot.
        Itse he ovat kaikki tyyni Jumalan edessä.
        Elleivät he kuule Moosesta, kuinka he voivat uskoa Jeesusta !

• bannia-?
        17 kirjoitti:

Mää olin siellä vajaa 3 vuotta

Sitten tuli ikuinen banni...

No, hard feelings

Mistä syystä?

• mnbvcx

oletkohan edes perillä asiasta sillä JanneM on ihan itse ilmoittanut, että syksyllä jotain muuttuu ja jos muutos on se mitä monet odottavat saattaa paljon kirjoittajia palatakin takaisin foorumille.

• mnbvcx
        perämela kirjoitti:

Foorumi on jo aikaa sitten muuttunut suolattomaksi paikaksi eikä kauaa kuin se on samanlainen kuin ylistysfoorumi tai körttifoorumi jmm. jossa ei mitään elämää ole.

jos vain sellainen katsotaan rakkaudeksi, jossa mistään kiintopisteistä ei saa puhua, opllaan jo sellaisessa ekumeniassa ja yhteiskristillisessä siirapissa josta ei enää jalka irtoa.

mutta siitä vaan, eipä siellä ole pakko olla kenenkään.

just näinhän se on!

• 17
        mnbvcx kirjoitti:

oletkohan edes perillä asiasta sillä JanneM on ihan itse ilmoittanut, että syksyllä jotain muuttuu ja jos muutos on se mitä monet odottavat saattaa paljon kirjoittajia palatakin takaisin foorumille.

Johan sitä lydia siellä kerran palauteosiossa ylläpidolle ehdotti, lienee muutama aika sitten, jos nimipakkoa vihjaat.

• mnbvcx
        17 kirjoitti:

Johan sitä lydia siellä kerran palauteosiossa ylläpidolle ehdotti, lienee muutama aika sitten, jos nimipakkoa vihjaat.

monet odottavat "hallinon" vaihtumista
        ei siellä muuten mitään muutosta voi saada aikaan

• olenoikeaoppinen

Sillä toisten haukkumisellako ajattelit sitä suolaa sinne heitellä?
      Kyllä keskustella voi ilman toisia kokoajan väheksymättäkin vaikka oliskin oikea oppinen hellari.

• perämela

no niin, mikä on haukkumista, siitä kai voi olla useampaa mieltä.

totuutta rakkaudessa, ja rakkautta totuudessa ei mene kovin vikaan.

Paavali sanoi uskonveljiään älyttömiksi Galatalaisiksi, ja ehkäpä hänellä oli siihen syynsä.

jos Paavalilla olisi ollut nykymodetus, hänet olisi pannattu heti samantien anakin puoleksi vuodeksi.

• perämela

mutta mielenkiinnoolla odottelen milloin ja kenen toimesta siellä alkaa ne todelliset keskustelut.

ja mihin ne perustuu.

siellä oli mm saldo, jolla o n erinomainen suola ja hengen tuntemus ja muutama muu, mutta poishan heidät sieltä näemmä heitettiin.

käy aina joskus katsomassa. ei sen enmpää, toivon että hyvä foorumi syntyy, mutta tällä hetkellä se ei sitä ole.

• m.des

Olen ihmetellyt että saldo joka on Jumalanvaltakunnan työssä ollut eri maissa ja pystyy antamaan sisältöä pidetään bannissa.
        Suorastaan loukkaavaa.

• dsfvsdvf
        m.des kirjoitti:

Olen ihmetellyt että saldo joka on Jumalanvaltakunnan työssä ollut eri maissa ja pystyy antamaan sisältöä pidetään bannissa.
        Suorastaan loukkaavaa.

Eikös saldo ole rähissyt siellä muille kirjoittajille ja käyttäytynyt huonosti?

• sdfvdf

Mikäs sinäkin oiken olet olevinasi? Arvostelet täällä foorumia, jolla et edes itse kirjoittele. Mitä siinä odottelet? Mene itse aloittamaan hyvät keskustelut. Vai arveletko, ettet kykene hyvään keskusteluun? Siltä se vähän näyttää.

• m.des
        dsfvsdvf kirjoitti:

Eikös saldo ole rähissyt siellä muille kirjoittajille ja käyttäytynyt huonosti?

Ei ole mielestäni tehnyt mitään mistä bannata.

• hyväkäytöskunniaan
        m.des kirjoitti:

Ei ole mielestäni tehnyt mitään mistä bannata.

Jos hän on huono käytöksinen, niin sitten hän on ja ei sitä millään voi puolustella. Hyvä että ovat tasapuolisia banneja jakaessaan. Helluntailaisten ja varsinkin jos on vielä joku jumalanvaltakunnan työssä oleva pitäisi osata käyttäytyä. Olla muille esimerkkinä millaisia uskova ovat. Harmi vaan,että raadollisuus tulee niin herkästi pintaan.

• piippiiippiiippp....
        sdfvdf kirjoitti:

Mikäs sinäkin oiken olet olevinasi? Arvostelet täällä foorumia, jolla et edes itse kirjoittele. Mitä siinä odottelet? Mene itse aloittamaan hyvät keskustelut. Vai arveletko, ettet kykene hyvään keskusteluun? Siltä se vähän näyttää.

Moni nääs on siellä kirjoitellut, siksi on vertailupohjaa entiseen ja nykyiseen. Srg.

• zsvfsvf

• sfvgvffd
        piippiiippiiippp.... kirjoitti:

Moni nääs on siellä kirjoitellut, siksi on vertailupohjaa entiseen ja nykyiseen. Srg.

Tuo on ihan järjetöntä odotella, että jossain alkaisi hyvät keskustelut, mutta sitten ei itse mene aloittamaan niitä hyviä keskusteluja. Tietysti sen ymmärtää siinä tapauksessa, jos ihminen ajattelee itsestään, että ei osaa aloittaa hyviä keskusteluja tai keskustella hyvin.

• voi huuto
        sfvgvffd kirjoitti:

Tuo on ihan järjetöntä odotella, että jossain alkaisi hyvät keskustelut, mutta sitten ei itse mene aloittamaan niitä hyviä keskusteluja. Tietysti sen ymmärtää siinä tapauksessa, jos ihminen ajattelee itsestään, että ei osaa aloittaa hyviä keskusteluja tai keskustella hyvin.

Ei hyvä keskustelu ole pelkkää aamentelua, vaan herättää kysymksiä ja pohdintaa.
        Jeesus käytti kovaa kieltä aikalaisilleen.
        Jos tätä ei hyväksytä ja ymmärretä.. VOIHUUTO!

• ~~Siivetön~~
        m.des kirjoitti:

Suorastaan loukkaavaa.

Olen Perämelan ja Mdes:in kanssa tässä asiassa kyllä täysin samaa mieltä!

Ja ihmeellistä on sekin, että hänet kyllä hyväksytään Kotimaa foorumin blogistiksi, mutta bannataan omalta helluntailaiselta foorumilta.

Joidenkin ilmaisutapa on vain erilainen kuin muiden.
        Esim. helluntaikirkkoa käsittelevässä ketjussa he Tehian kanssa kirjoittivat ihan samaa asiaa, mutta heidän tapansa tuoda asioita esille oli vain erilainen.
        Tehia osasi tuoda kauniisti kierrellen esille sen saman minkä Saldo toi suorana tyyppinä suoraan tyyliinsä.

Meidän tulisi oppia sietämään ja YMMÄRTÄMÄÄN erillaistakin ilmaisutapaa ja ihmisten erilaisuutta ja tässäkin asiassa opetella tasapuolisuutta jokaista kirjoittajaa kohtaan.
        Tasapuolisuutta ei ole mielestäni se, että hyväksytään vain samanlaiset ilmaisutavat ja kirjoitukset, vaan juuri se, että löydetään jokaisen ilmaisutavan takaa tärkein, eli asia mistä on kysymys.

• zsv,fsvf

• 97
        hyväkäytöskunniaan kirjoitti:

Jos hän on huono käytöksinen, niin sitten hän on ja ei sitä millään voi puolustella. Hyvä että ovat tasapuolisia banneja jakaessaan. Helluntailaisten ja varsinkin jos on vielä joku jumalanvaltakunnan työssä oleva pitäisi osata käyttäytyä. Olla muille esimerkkinä millaisia uskova ovat. Harmi vaan,että raadollisuus tulee niin herkästi pintaan.

Höpöhöpö, ei kukaan tuota edes usko.

• olenoikeaoppinen

No Paavallilla olikin merittia sanoa noin, mutta ei siitä voi mitään opinkappaletta tehdä eikä yleistä käytösmallia foorumille.
      Kumma että tuollaiset kohdat jää vaan raamatusta mieleen ja niillä puolustellaa omaa huonoa käytöstä?

• perämela

Oli Paavalilla muitakin linjauksia.

Hän sanoo mm; jos muuta oppia julistetaan kuin mitä hänen saamansa oli, olkoot kirottu.

ei tällaiset sulje pois lempeyttä silloin kun niille on tilaus, mutta molemmille on tarvetta oikeissa kohdissa. Paavalikin antoi henkensä, j asamaan aikaan monta sutjakasta "hyväkäytöksistä" luisteli omien etujensa ajamana miloin mihinkin,mutta ei varmasti vankeuteen eikä kuolemaan Kristuksen tähden.

mutta kuten sanottua, nyt kun sieltä on raakattu huonokäytöksiset pois, tehkää tulosta te jälelle jäänyt valiojoukko.

se rupuporukka on kai sitten täällä tai jossain tai ei missään.

• oikeaoppinen

En tiedä kuka on saldo ja mitä onkaan kirjoitellut, mutta jos näin äkkiä joutuisin arvioimaan netmissionin hellareita niin aika surkeita suurin osa on sosiaalisilta taidoiltaan. Hirveetä vänkäämistä, riidan haastamista, ylemmyyden tunnetta, huonoa raamatun tuntemusta, yhden asian jänkkääjiä, yksin pöpöttäjiä, elikkä ei minkäälaisia keskustelutaitoja ole havaittavissa tai että edes tutustuttaisiin toisen kirjoituksiin muutoin kuin lynkkaus mielessä?

• perämela

Voisitko mainita yhden esimerkin helluntaiuskovan huonosta Raamatun tuntemuksesta ?!

ihan mielenkiinnosta ja oppiakseni jotain, kysyn näin kesken kaiken.

edelleen sanoisin, että on taatusti pieleen menvää yleistää sanomalla helluntaita huonksi siinä ja siinä.

nimittäin suuri osa helluntaista tulee luterilaisuudesta lyhyellä aikavälillä, eli etkö samall amoiti heitä samoista asioista.
      ja vielä, olen satavarma, että keskivertohelluntailla on kymmenenkertaa parempi raamatun tuntemus kuin keskivertoluteruksella.

no siinäpä noita.

• oikeaoppinen

Väitän että tosi uskovainen luterilainen lammas saa parempaa opetusta kuin hellari lammas ja nyt en puhu kasteesta enkä siitä harhasta vaan ihan sunnuntain kokouksista.
      Luterilaiset papit menevät tunnollisesti epistoloitaan läpi, eivätkä hyppelet raamatussa miten sattuu saatikka ensin kerro puolta tuntia jostain toronton matkastaan tai kehu edellisä kokouksiin jossain huitsissa.
      Harvat hellari papit opettavat laumaansa mitenkään järjestelmällisesti vaan poukkoilevat jutuissaan miten tykkäävät. Monesti lampaat saa lähteä nälkäisenä takaisin.

Perus puolikuollut hellari ei taas opiskele raamattua itsekseen juuri ollenkaan ja tuo heikko raamatun tuntemus paljastuu melkolailla heti puheesta.
      Toki eihän peruskuollut luerilainenkaan mitään tiedä ellei käy kirkossa, mutta heillä on kuitenkin kaikelaiset rippikoulut yms. missä edes hiukan opastetaan.

• sanan oppia kansalle

Sanoisinko vielä tuohon, että mielestäni luterilaisen herätysliikkeiden jumalanpalveluksissa saa parhaat eväät. Jossain "mainstream"-kirkoissa voi se sunnuntaisaarna olla aikamoista pehmopsykologista jorinaa, vaikka sitä kirkkovuoden tekstiä sinne sekaan luetaankin.

Samaa mieltä muuten hellari-torontotouhusta.

• 32

Hei haloo, se oli keskustelupalsta; kaikista mahdollisista asiosta.

Sitten tuli määräys närheltö&joukolta :;eetä pitää sistimpää olla...

laitan sulle tähän koko kopion pelkästään OPISTA....

• joukowho?
        32 kirjoitti:

Hei haloo, se oli keskustelupalsta; kaikista mahdollisista asiosta.

Sitten tuli määräys närheltö&joukolta :;eetä pitää sistimpää olla...

laitan sulle tähän koko kopion pelkästään OPISTA....

Kuka Jouko? Ei kai Piholla ole mitään määräysvaltaa netmissioniin? Itse ihan höpöjä siellä hörisee :)

• Näin on

Miksi luterusten kirkkokäsikirja, joka käydään läpi kerran 3:ssa vuodessa
        Jättää esim. kolossalais ja muitakin tekstejä läpikäymättä ?

Vastaus : Tulisi ilmi papiston mädännäisyys

Olen käynyt sunnuntaisin, nykyään harvemmin; mutta saanat ovat humanistis-marxilaisia liirumlaarumeita.
        Vain yhden kerran oli vanha pappi, kai jäämässä eläkkeelle, joka puhui Sanan oikein; niinkuin se on.
        Vanhat mummot kävivät kiittelemässä perästä.

Viimeksi kun olin niin pappismies, siis ihan totta mies, antoi tulla sellasta tuubaa; että täytyy ymmärtää Muslimeita ja olla heidän kanssaan samaa mieltä...

Keskeytin ja toi esiin että muhametit tappavat Kristittyjä Afrikassa, Lähi-idässä
        ja missä Kristityt ovat vähemmistönä, niin joutuvat maksamaan Dimmiveron imaameille...Tutustukaa : Stefanos.fi josta saatte selville miten tosi Jeesuksen uskovia kohdellaa...
        Täällä te kalkittujen seinien sisällä saarnatte humanismi huttua ja kovalla palkalla.

Kyllä hiljeni papiskansa, kun sanoin että tätä saarnaa et saa anteeksi, et nyt etkä tulevassa maailmanajassa, enneinkuin olet Evankelijoimassa muslimimaassa Jeesuksesta, santa hampaissa narskuen...
        Ei, ei minua heitetty ulos vaan ilmoitin etten tuollaista saarnaa halua kuunella kirkossa, jota olen rakentanut ja missä on lapseni kastettu; ja lampsin ulos...
        Muutama oli lähtenyt perääni, mutta olin jo mennyt...
        Myöhemmin nähdessä ovat sanoneet että tein oikein...

• 898

Pe.ku

Olen kokenut siellä samaa.

Portit olivat niin ahtaat etten mahtunut mukaan, tai paremminkin, portti suljettiin muutaman kerran, sillä olin vikuroivaa laatua ja alistumaton toisten komentoon.

sen kyllä arvaa, sillä en minä "laula" samalla äänellä tai -nuotilla.

Mutta jos on keskustelupalsta, niin olettaisi että saa lausua omankin mielipiteen vaikka se menisi ohi herätysliikkeen pääväylistä.

Ideologia ei siedä muita ajatuksia kuin omiaan ja minä hiihdän omaan tahtiin, se on sillä selvä.

• just joo

Ei siellä ketään opista bannattu, vaan siitä että otti ajankohtaisiin asiohin kantaa, ja niitä ei ole pakko lukea

Opillissessa asiassa pyydän kääntymään tv7 ja D. Pawson ...

Mutta oli siellä helmiäkin, vanhalle ja uudelle uskovalle...

Nyt se on kuin Aakke Kallialala ja Pirkka pekka peteliuksen : team ahma

• 26

Kenen rauhaa mahtoi häiritä Kafe helluntai kun poistettiin. Ei voi mitään jos osa kirjoittajista on vaihtanut palstaa.

• Täällä joku penäs sitä että pitäis saada keskustelujen taso nousemaan
      netmissionissa, siitä vaan tasoa nostamaan.
      Kyllä foorumilla pitää jonkunlaiset säännöt olla ja jos ne eivät kelpaa,
      onko ihan pakko sinne sit tunkeutua, häh??????????????????
      Minä olen ollut siellä kohta 10 vuotta, ja meinaan olla vastaisuudessakin..............

• 23432

älä cuppe höpötä. Varsin hyvin tiedät että Ad hocin leikkailu, lukitsemis ja bannaustyyli on ihan mielivaltainen.
        No, on siinä sellainen johdonmukaisuus että hän ei suvaitse minkäänlaista arvostelua toimiaan kohtaan. Narsistin oireita siis

• 23431
        23432 kirjoitti:

älä cuppe höpötä. Varsin hyvin tiedät että Ad hocin leikkailu, lukitsemis ja bannaustyyli on ihan mielivaltainen.
        No, on siinä sellainen johdonmukaisuus että hän ei suvaitse minkäänlaista arvostelua toimiaan kohtaan. Narsistin oireita siis

tuon tietävät kai kaikki muut paitsi cuppe

• 23431 kirjoitti:

tuon tietävät kai kaikki muut paitsi cuppe

Ehkä olen sitten niin yksinkertainen.......................................

• cuppe

Hänen taholtaan ei minulla ole ikinä ollut siellä ongelmia....
      cuppe.

• Tässä on sitten syytä miettiä onko tämä hyvä vai paha asia.
        osalliset saavat myös palkan.

• muistutan

Netmission on paljon muutakin kuin pelkkä keskustelufoorumi. Muistattehan sen??

• kurissa ja nuhteessa

kyllä siellä nyt menee tuo keskustelun kontrollointi liian pitkälle, kun kukaan ei saa sanoa mitään, ettei mode ojenna ja suorista viestejä ja "palauta raiteilleen", katsokaa nyt tuota "seurakunnalle katkeroituminen"-juttuakin, se on kyllä ihan yliholhottu koko keskustelu
      ei kai siellä sitten pitäisi kirjoittaa mitään
      pois vaan kaikki
      jääköön modet ja muutama kahvinjuoja

• Kerro vaan sinäkin siellä oma mielipiteesi, se tuskin on kielletty.
        Minäkin kerroin................................

• p

Vilkaisin myös, hyvin paimennettua on.

• 79

Tähänkö ollaan tultu että täällä on se paikka missä voidaan puhua ja puida asioita.
      Ei minulla ole sitä vastaan, enkä kaipaa entistä.

• tähänontultu

Sitä saa mitä tilaa. Aikansa kun kaikki russutti liian löyhästä kurista ja huonosti moderoidusta foorumista, niin asialle päätettiin tehdä jotain.
      Ja nyt on foorumi kurissa ja järjestyksessä, siisti kun mikä! Ei ole mitään johtajuuskiistaa eikä voi ketään syyttää kenenkään paapomisesta.

• 5¤11

Miten te suostutte jonkun huijarilahkon omistaman foorumin modejen käsketytettäviksi?

Te olette täysin vapaita Suomen kansalaisia!

Te elätte harhassa ja suggestiossa jos luulette, että teidän tulee totella esim. adhokkia! He ovat niin alistaneet uhrinsa, ettette uskalla vapaana lentää. Tehän ootte hypnoosissa! Adhokki sanoo: "istu!" ja te istutte lattialla silmät pyörien ja helluripuljun ukoilla on hauskaa.

• perämela

Joo jatkakaa vaan kaikessa hiljaisuudessa.

laitetaan sit adressia tulemaan kun viimenenkin on bannattu ja valot sammutettu helluntain foorumilta.

mitä muuta voi tehdä kun on potkaistu ulos ?

• .

no eiköhän täällä jo suurin osa aika vapaana lentele kengän kuva takapuolessa?

• Näin kävi

Noo, kyllä minä ihan ite ilmoitin että haluan Nimim. poiston.
      Ensin ei hyväksytty, niin soitin RR:lle ja vaadin poistoa.
      Viikko tästä kävin saitilla, ja yllätys yllätys
      RR oli antanut ikuisen bannin.

Että sellasta " pois potkintaa "...

• Vai tarttui RR , itse asiaa.
      Jos olisin vielä siellä tahi siitä välittäisin, net mössöstä, niin mahdollisesti, kyselisin hekilörekisteri lain perusteella onko siellä kaikki hyvin ja lain mukaan.
      Jos ei olisi, tulisi vaatia, lain mukaan että se perusteellisesi tutkitaan.
      Yleenäs poliisi, ottaa mahdolliset rikoksen tekovälineet pois epäilyltä.
      tämä olisi mahdollisesti kuukausien katko, riippuen asianajajan pätevyydestä kiinni.

No , kuitenkaan en siitä mössöstä välitä.

Se on itselleni omituista, kun Herrani kanssa keskustelen esim adokista tai Reijosta, niin puheen parsi ei ole sama.

olen Reijolle sanonut että hän on niinkuin Pietari, kovapäinen, joten Jumalan tulee halolla humauttaa että tulee järkiinsä.
      Ei tuhota, vaan saada järki takaisin.
      joskus on tämäkin, herra ollut Jumalan käytössä, nyt on kusi noussut päähän ja se tulee poistaa.
      oma kirveeni on jo tylsynyt, muut jatkakoon...
      parasta olisi jos Herrani, sen pain tekisi, niin monet saisi hekpotuksen.
      Reijo ekana ja sitten pikku pakanat.

• varamies

vastavoimalla tosi sairasta läppää

• Voitko tarkentaa ??

• uteueutoperj

Tuolla palstalla on meno kuin koreassa, moderaattoreille ei ole käsitystä oikeasta elämästä, bannit tulee ihan mistä vaan, vaikk jos sanoisi kissa voi tulla banni

• *

Vastavoima on varmana kohta taas bannissa. Kannattaisi jo lopettaa se vänkääminen niistä banneista.

• 11+2

Vänkääminen sikseen, mutta kai oman versiuon saa kertoa. Ei muuten saa, kun adhoch pistää panni lekan laulamaan.

Alamäki alkoi kun alettiin vaatimaan, siguun " allekirjotus"- , mitä uskon koulukuntaa käy ja tunnustaa...Silloin kato alkoi...

Noo, ei ole minulta pois; vaan koko saitti kääntyi " kahvila hymistelyksi ".
      Eikä se enää siittä parane, vaan kutistuu entisestään kun syksyllä uudistetaan.

• ~~Siivetön~~

Eihän siellä vaadita siguun "allekirjoitusta", mihin kristilliseen yhteisöön kukin kuuluu, vaan sehän on ihan vapaaehtoinen asia.

Itsekin olin aika kauan siellä ilman tuota tietoa.
        Mutta sitten ajattelin, että miksipä sitä salata?

Jos joku käyttäytyy minuna kohtaan eri tavoin siitä johtuen, mikä hengellinen kotini on, niin eihän se minun ongelmani ole?

Ja huomasihan tuon käytöksen muuttumisen joidenkin kohdalla, kun laitoin esille, mihin yhteisöön kuulun, mutta sehän oli heidän valintansa ja mielestäni on ihan hyvä kulkea ns. valossa / läpinäkyvyydessä, ettei kukaan vain vahingossa "rakasta" sen vuoksi, että luulee minun kuuluvan samaan srk:aan kanssaan. :)

Ts. tuo oma ulostulonihan paljasti joistain toisistakin jotain sellaista, jota en olisi ehkä saanut muulla tavoin heistä koskaan tietää!

• 4#76
        ~~Siivetön~~ kirjoitti:

Eihän siellä vaadita siguun "allekirjoitusta", mihin kristilliseen yhteisöön kukin kuuluu, vaan sehän on ihan vapaaehtoinen asia.

Itsekin olin aika kauan siellä ilman tuota tietoa.
        Mutta sitten ajattelin, että miksipä sitä salata?

Jos joku käyttäytyy minuna kohtaan eri tavoin siitä johtuen, mikä hengellinen kotini on, niin eihän se minun ongelmani ole?

Ja huomasihan tuon käytöksen muuttumisen joidenkin kohdalla, kun laitoin esille, mihin yhteisöön kuulun, mutta sehän oli heidän valintansa ja mielestäni on ihan hyvä kulkea ns. valossa / läpinäkyvyydessä, ettei kukaan vain vahingossa "rakasta" sen vuoksi, että luulee minun kuuluvan samaan srk:aan kanssaan. :)

Ts. tuo oma ulostulonihan paljasti joistain toisistakin jotain sellaista, jota en olisi ehkä saanut muulla tavoin heistä koskaan tietää!

Oli vaihe jolloin sigu oli pakollinen.

• 6+1= 7

Joo... Kaipaan Samuelin ja Jusaarin monipuolista keskustelua Itse Raamatun Sanasta.

Nyt siellä vaan cuppe pesee autoa ja Sinikka runoilee.
      Tämä ei ole moite, cuppelle ja Sinikalle, ihan vaan huomio NM saitista...

• 5

Ja voi aikoja kun siellä oli monta hyvää keskustelijaa Sanasta.
        Seniori yksi heistä.

• 3
        5 kirjoitti:

Seniori yksi heistä.

Knuutti pohiskeli myös syvällisesti ja heilutteli kulisseja.
        Monipuolisuus tuo rikkauttaa keskusteluihin.

Kuka halusi vaan samaan kuoroon aamennusta?

Jospa lopulta joku vastaisi tähän.

• entinen mössö
        5 kirjoitti:

Seniori yksi heistä.

Kyllä, Seniori oli kanssa ihan helmi keskusteluissa. Itse en osallistunut, koska koin että Ei tällä Sanan lukemisella ja ymmärtämisellä ole " vielä " asiaan puuttua.

Mutta toivon hyvää tulevalle uudistukselle; oli miten oli...

• satunnaine tarkkaili
        3 kirjoitti:

Knuutti pohiskeli myös syvällisesti ja heilutteli kulisseja.
        Monipuolisuus tuo rikkauttaa keskusteluihin.

Kuka halusi vaan samaan kuoroon aamennusta?

Jospa lopulta joku vastaisi tähän.

Kyllä Knuutti, oli kanssa hyvä. Avas hieman näkemyksiä. Sitten taisi heilahtaa banni-bullaa; ihan olan takaa ja Knuutti ilmoitti " Että se oli tässä ".

Sääli, ajatellen uusia uskiksia jotka netmissioniin tutustuu.

Tiedä sitten, mitä suunnitelmia on " kehityksessä ".

• cuppe

On siellä kyllä muutakin. Jusaari kyllä edelleenkin keskustelee tiiviisti.
        Tulkaa ja osallistukaa......................................

• KTS (Ei kirj.)

On se vaan mukava että....
      ....että kaikki Netmössöt tuli tänne!
      :D

Nyt on taas ihan niinkuin vanhaan hyvvään aikaan...:D

• Oi Herran kansa

Suunnittelevatko siellä riemuvuotta?

• 5

Eivät taida itsekkään tietää, mihin suuntaan suunnista.

Käynnistäkäämme rukous, että nm löytää oikean suunnan.

• jakeluun

Mikään tuuletus ja pöyhiminen ei vahingoita, vaan jos on jotakin käimää se tulee valoon ja voidaan tehdä siitä johtopäätökset ja jatkaa viisaampana matkaa. Se kun menisi jakeluun.

• lukija

Luotilanka olisi hyvä, parannus net-mössöön...

Mutta taitaa olla turha toivo.

Luotilanka tule takaisin net-mössöön...

• cuppe

Ei taida Luoti tulla enään, sääli.

• sgrsg
        cuppe kirjoitti:

Ei taida Luoti tulla enään, sääli.

Joo, luotis se vaan meloo perästä.

• sellaistaseelämäon

mutta täällä onneksi luotilangan henki vaikuttaa edelleen. Ei uskois että niin suoraa pohjanmaalaista vois olla joskus ikävä, mutta niin se vaan on myönnettävä. :)
      Toiset tulee ja toiset menee foorumilla, kun tuuli käy heidän ylitseen ei heitä kukaan enää muista,eikä heidän asuinpaikkaansa tunneta, mutta jämerän luotilangan sanomiset jää muistiin.

• TÖÖÖÖTÖ

Älkää nyt itkekö siellä, meillä on luoti, teillä on nykymössö. :)

• Hugo Boss

Meillä on myös Hugo keskuudessamme, teillä on vain nykymössö. :)

• xy

Täällä on hyvät ihmiset. :)

• Hugo Boss

Kiitos Herralle, meillä on myös KTS keskuudessamme.

• :O)

• Hugo Boss

:O)

• riisiä

taitaa olla riisissä, kun laaja kirjoittajakunta kutistuu muutamaan joiden vuorosanat voi unessaankin kirjoittaa.
      mielenkiinto hävii, toinen seikka että muodostuu klikit kuka dikkaa ketäkin, mitä silloin enää jaksaa kirjoittaa.
      mitä laajempi ja monikirjoisempi porukka sitä elinvoimaisempana se säilyy.

• 5+19=18

Riisi kirjoittaa asiaa
        Ja senkin jo tietää kuka hyökkää mukaan aina minkäkin kannanoton provosoimana
        ja millä argumenteilla
        EVVK

• direkt dm.

Meinatko ihan tosissasi, että net-mössön keskustu kerho pysyy pystyssä ?

Älä unta nää

• riisiä

Pysyisi jos porukka saisi olla monikirjoista, nyt siellä uinuu muutama joka ei osaa irroittaa.
        Semmosta muutaman jutustelua vaan.

• Hetken kuvittelin, että siellä olisi ollut pieni muutos, edes piirun verran oikeaa suuntaa, mutta ei.

ADokki, sinä ylipapitar, kumpi luku on suurempi.
      A: 1200
      B : 1500

Poistetun ketjun jossa. näennäisesti pyrit tulemaan rehellisesti vastaamaan, oli liian kiusallisia kysymyksiä.

Toki vakuutit että laki eli oikeus sääntöjen perusteella on kaikille sama.

vastaa nyt toki.
      kumpi edellä olevista luvuista on suurempi !
      a vai b
      sitten voimme jatkaa keskustelua, oikeudesta ja rehellisyydestä, jota mainostat.

• cuppe

Vastavoima käy sitten itkemässä molemmilla saiteilla, voi raukkaa.............

• ja sinäkin tekele.
        Miten on Cuppe.
        onko net mössö alaspäin tahi alamäkeä menossa ?

Miten on, kun ylipapitar ärähtää, miten toimi tosi äijä, heteromies !
        Nöyrtyy ylipapittaren jalkojen juureen !
        hyvä jatka siitä.

• Totta, itken molemilla foorumeilla sekä niissä mistä et tiedä.

Enkö siis antanut sinullekin mahollisuuden, kuinka pääset / pääsette lopullisesti eroob Paavalista alias Vastavoimasta.

kipaisepa katsomassa !
        Kultatarjottimella siitä tätä lahjaa sinullekin tarjoa.

• kuttaperkka

Onko netmission jummin jammissa?

• on on

on

• titityytä

On suuri helpotus päästä siitä addiktiosta vapaaksi mitä mössö tuo.
        Muutama vahva 'hallitsee'.

• saman kokenu
        titityytä kirjoitti:

On suuri helpotus päästä siitä addiktiosta vapaaksi mitä mössö tuo.
        Muutama vahva 'hallitsee'.

Sielä on moni sairastunu jotka ei oo tajunneet lähtee ajoissa pois
        Moni sanonu et sielä on alkanu ahdistaan ja on ollu kui olisi sidottu jollai hengellä

• Teologian lääkäri

Kaikki mikä perustuu vääryydelle, toisen evankeliumin edistämiselle, harhaoppien suosimiselle, kaatuu aikanaan tartuntaansa!

Näin kävi Nokia Missionille ja näy kät Netmissionille. Siellä keulassa on häärännyt mies, joka tunnetaan tavoistaan!!!

• jups.

klikkiytyminen ei edistä hyvää foorumihenkeä, varsin jos moden välityksellä päästään vaikuttamaan, sekin on mahdollista.

• jebsjubs
        jups. kirjoitti:

klikkiytyminen ei edistä hyvää foorumihenkeä, varsin jos moden välityksellä päästään vaikuttamaan, sekin on mahdollista.

kyseinen foorumi ei ole hyvää henkeä nähnyt edes unissaa

• ex-mössö

Ei ne mitään kriisissä ole
      Pornosta keskustelevat

• maria k

miksi netmissio muutettiin tälläiseksi kuin se nyt on aikaisempi oli parempi

• usko eevertti

vieläkö se bannattujen kerho nimeltä Nakkilan puimatanner on hengissä? siellä netmissioni ex-mode hoivasi bannattuja miehiä, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto, päinvastoin kuin naispuolisia persoonallisuuksia
      voi voi
      ei tule hyvää kuvaa suomen siionista.
      ja sitten ne on ottaneet sen yhden tyypi netmössön epviralliseksi rabbiksi, vaikka se ei oo oikeesti juutalainen, nimikin on feikki
      mutta kaikki menee siellä läpi

• persoo nallinen

ööö mitähän tuolla rabbilla tarkoitat?

• usko eevertti
        persoo nallinen kirjoitti:

ööö mitähän tuolla rabbilla tarkoitat?

miestä joka on yhdistänyt jeshuan ja juutalaisuuden keskenään
        herra gematria
        mukava tyyppi, ei siinä mitään, ei ilkeä eikä hankala
        mutta ei ymmärrä, ettei juutalaisuuteen kuulu messias, joka onkin jumala, vai miten se menee
        sitä joko on kristitty tai juutalainen, samaan aikaan ei voi olla molempia
        tämä henkilö opettaa siellä tuota synkretiaa

• nakkila

mikä on Nakkilan puimatanner?
        Hollin tiedän. Onko sinne tullut joku toinenn salaosio?

• osajuutalainen
        usko eevertti kirjoitti:

herra gematria
        mutta ei ymmärrä, ettei juutalaisuuteen kuulu messias, joka onkin jumala, vai miten se menee

Mainittu henkilö on todellakin juuriltaan osin juutalainen.
        Kuten itsekin olen.

Voisitteko edes joskus puhua totta juutalaisista ja olla meitä herjaamatta, edes jouluna, niin vaikeaa kun kaikenlainen kunnioitus teille onkin? Näillä foorumeilla kirjoittaa useita juutalaisia ja juuriltaan osin juutalaisia.

• osajude
        usko eevertti kirjoitti:

herra gematria

Henkilö tosiaankin voi olla sekä juutalainen että kristitty, nimittäin jos puhutaan etnisestä juutalaisuudesta, ei uskonnosta.

Tietenkään näitä kahta uskontoa ei voi liittää yhteen, ne pysyvät aina erillään: toinen perustuu yksin Mooseksen lakiin, toinen yksin Jeesuksen armoon.
        .

• uusi paikka
        nakkila kirjoitti:

mikä on Nakkilan puimatanner?
        Hollin tiedän. Onko sinne tullut joku toinenn salaosio?

Se on eri foorumi

http://puimatanner.net/

• usko eevertti
        osajuutalainen kirjoitti:

Mainittu henkilö on todellakin juuriltaan osin juutalainen.
        Kuten itsekin olen.

Voisitteko edes joskus puhua totta juutalaisista ja olla meitä herjaamatta, edes jouluna, niin vaikeaa kun kaikenlainen kunnioitus teille onkin? Näillä foorumeilla kirjoittaa useita juutalaisia ja juuriltaan osin juutalaisia.

kuka tässä herjasi? ei täällä ole mitään 'te' vaan yksittäisiä kirjoittajia

• pekun fani

peku puhuu asiaa.

• Niin sellaista joka ei ole Jumalalta voi joutua hyvin pian sellaiseen kriisiin mistä ei selvi eikä toipuu. Ja tällaista se on kun väärää henki on jotain peru

• Antex perustanut piti se olla.

• KTS (Ei kirj.)

Vieläkös se Kuppe kupexii siel Netmössös...?

• sophine

Eikös hänkin lähtenyt sieltä jo monta vuotta sitten?

• senior
        sophine kirjoitti:

Eikös hänkin lähtenyt sieltä jo monta vuotta sitten?

En usko et cuppe on lähtenyt mössöstä.

• Verneri75

Alkaahan tuo jonkunlaisessa kriisissä olemaan.

• Ryhddddgl

Antteko alias Hugoko sen trollas kumoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe