Olisiko kenelläkään neuvoa että miten sais siilit lähtemään alueelta? Sukulaisellani on ongelma ulko koirien kanssa kun joka yö siilit liikuskelevat alueella yrittäen tulla rosvoamaan koirien ruokia. Tämän lisäksi koko naapurusto on ärsyyntynyt kun koirat haukkuvat yötämyöten kun nämä piikikkäät kaverit liikuskelevat koirien häkkien vieressä. Ja minkäs metsästyskoira luonteelleensa voi.
Siilit riesana
4
184
Vastaukset
- koiraammies
Eihän siilistä ole muuta kuin hyötyä. Ei kait aina tarvitse tuhota ympäristöä jos joku ei toimi. Opettakaa koiranne, se on paljon järkevämpää.
- rekisteröitymätön**
Miksi koirilla on ruokaa öisin? Ainakin meillä koirat ruokitaan kaksi kertaa päivässä ja muun ajan niillä ei ole ruokaa tarjolla. Jos ei ole ruokaa houkuttelemassa, siilit lakkaavat tulemasta.
- Siili Keränen
Niin ja voit laittaa siileille oman kupin koirahäkkien ulkopuolelle.
Siili on persoona, joka hupenee jo liikenteen vuoksi ilman hävitystä.
http://www.lemmikkisiilit.net/muutkuvat.htm
http://www.lemmikkisiilit.net/siili.jpg
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä
Ja kenelläpä, kellä
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.
Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta:
se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli. - siili1
Jos jollain on siilit riesana,voin ostaa vaikka pois,itselläni olisi siilille todella hyvät oltavat.Voin ottaa vaikka 10kpl kerralla.ufc.baltic@gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748