..paljon nuoremmassa naisessa. Panon vai jotain muuta?
Mitä kaurismies näkee?
9
297
Vastaukset
- En osaa sanoa
Ei kai se horoskooppia katso? Vai onko kaurismiehet viehtyneet itseään nuorempiin? Jos mies etsii panoseuraa, siitä vaan mutta eiköhän sen huomaa jos toinen on vakavissaan.
- KaurisM
Ei juu katso tuo horroskooppimerkkiä. Itse kaurismiehenä ei paljoa itseä nuoremmat kiinnosta. Tuntuu että olen heidän kanssa ihan eri aaltopituudella. "Se ikä meni jo!"
Jossain horroskoopissa on tainnu lukea, että kauris tahtoo rakastua hieman itseä vanhempiin. - Mr.Capricorn
Kyllä kaurismies voi hyvinkin ihastua ja viehättyä nuoremmistakin naisista. Varsinkin jos nainen on ikäisekseen kypsä ja muutenkin fiksun ja luotettavan oloinen. Henkilökemiathan ne tarkeimmät tekijät ovat eikä ikä.
Itsekin olen ihastunut ja tullut erinomaisesti juttuun yksikintoista vuotta nuorempien naisten kanssa (itse olen 30 ) enkä silti koe itseäni mitenkään kypsymättömäksi tai lapselliseksi, päinvastoin. Mieshän se kauriskin vaan on, joten ei ihme että nuoret ja nätit naiset kiinnostavat :) - vesisilmä
Oon kuullut että kauriit on tunnekylmiä ihmisiä, joten ajattelin että ei tämä kyseinen henkilö voi olla vakavissaan näin nuoren naisen kanssa.
- Mr.Capricorn
Äläs sano, kauriit voivat olla pohjimmiltaan yllättävänkin lämpimiä ja suojelunhaluisia. Ja kyllä kauriit yleensä ajattelevat parisuhdetta ja vastakkaista sukupuolta ns. "tosissaan" ja pidemmällä tähtäimellä eli jos hän kokee sinut luottamuksen ja kiinnostuksen arvoiseksi, niin voi hyvinkin panostaa sinuun tosissaan.
Huomioi silti, että kauriit voivat olla parisuhdeasioissa vähän hitaita ja harkitsevaisia, varsinkin alussa, mutta kun olet luottamuksen voittanut, niin sitten kauris kyllä antaa kaikkensa. Malttia ja kärsivällisyyttä vaan.
Mikä merkki itse olet? Sekin voi asiaan vaikuttaa.- pompuliina
Juu hitaita ovat...meinaa kaksosen kärsivällisyys loppua heti kättelyssä. Nyt on jo t4oinen kauris mulla...toinen muutti työn perässä 500km päähän...työ tuntuu tulevan ykkösenä kauriille. Miehille ainakin, ja omaisuuden kartuttaminen ja säästäminen....
Nyt on TAAS kauris...ja kärvistelen ja odottelen hänen yhteydenottoaan...tuntuu, että kaurismies suorastaan tarvitsee yksinoloakin...joten en halua olla mikään roikkuja...enkä itsekään pidä niistä. Toisaalta kauris rauhoittaa meitä kaksosia...joten ei se nyt ihan pois suljettu ole....meillä oli ihanaa edellisen kauriin kanssa...mutta työ oli tärkeämpää kuin minä. =(
- vesisilmä
No tuo kyllä pitää paikkansa. Varovaisia on ja etäisiä jossakin asioissa. Täytyy kai sitten vaan odottaa. Itse oon kaksonen.. mutta en tuu oikeen toimeen kun veden ja maanmerkkien kanssa. Riippuu tietysti ihmisestä.
- vesisilmä
En ymmärrä kaurismiesten taktiikkaa siinä, kun he ottavat yhteyttä ja jälleen katoavat. Ehdin jo työntää ajatukset syrjään, niin jälleen he ottavat yhteyttä. En ymmärrä..
- --------------------
Kauheeta kieltä: "panon". Tuohan on eläinten kieltä, eivät ihmiset puhu noin!
Ai jaa, mutta tämä taisikin olla porsasten palsta eikä kauriiden palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707