Lainasin aivan uppo-oudolle miehelle rahaa olut-pubissa. Ei se lisää juodakseen ruinannut vaan päästäkseen kotiinsa.
Kukaan ei sille lainannut vaan kokivat äijän enemmän häiritseväksi. Runoili minulle stoorin vaimostaan, joka on jo uhannut erolla.
Olin kai ottanut jo liiaksi kun lainasin. Höpötin siitä turhaan muijallekin. Niitä kymppejät et enää ikinä nää.
Yllätys, että kaveri soitti ja kysyi tilinumeroani. Ja minä hölmö sen annoin. Kysymys oli mielestämi luottamuksellinen.
Nyt tarkistin verkkopankkitiliotteestani asian. Suoritus oli tapahtunut, sovitun bonuksen myötä. Otin siitä kopion ja näytin vaimolleni.
Ainakin tyytyväinen, ellei enemmänkin
jokin siinä vakuutti
1
91
Vastaukset
- vitonen ruukkuun
Mut ei siitä toisille vippailemisesta mitenkään tavaksi oo. Sillä lupausten tiellä olen €urosatasia useampikin pysyvästi saamisen puolella.
Monet ovat jo siirtyneet ukkospilvien päälle. Odottakaahan pilvitaivaan nilviäiset, näistä vielä suhistaan, lujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985