Hei,
olen jo jonkin aikaa ajatellut hakea arkkitehdiksi (mahd. Ouluun), joten etsin tietoa pääsykokeista ja ammatista muutenkin. Haluaisin kuitenkin saada vähän apua pääsykokeisiin, joten mietin jonkinlaista valmennuskurssia.
Voisiko joku siis suositella jotain valmennuskurssia?
Kuulin erään arkkitehtitoimiston kurssista. Onko se parempi kuin isojen firmojen kurssit?
Valmennuskurssille ennenpääsykoetta?
3
144
Vastaukset
hei!
oon itsekkin suunnitellut valmennuskurssille ilmoittautumista ja juuri tuo ajak kuulostaa aika hyvältä. sisko kävi supertakuun oikikseen ja pääsi ekalla sisään valmennuskeskuksen kautta että ei sekään varmaan huono paikka ole. jostain syystä mulla on kuitenkin semmonen olo noista isoista firmoista ettei sieltä saa oikeasti yksilöllistä opetusta.
ainiin ja olin ite ykkösen jälkeisenä kesänä matikan kertauskurssilla valmennuskeskuksella, mutta opettaja jätti 3 kertaa tulematta paikalle ja kurssi peruttiin että jotain hämärää siinä oli..- Ich bin's!
Järjestekäänkö sitä ajakin kurssia enää?
Tälle vuodelle ei oo mitään juttua.. :S
- kikiii1
Ainakin Teho-Opisto on erikoistunut taidealoille ja arkkitehtuuriin ainoana Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180